Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از فارس : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در نشست شورای عالی هیئت اندیشه ورز مهندسین صنعتی فارس با ارائه گزارش در زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در سطح استان اظهار داشت: در راستای افزیش تولید، هم‌افزایی و اشتغالزایی هرچه بیشتر تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان، بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس و سازمان نظام مهندسی معدن منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که با همکاری بسیج مهندسین صنعتی پایش و عارضه‌یابی صنایع و معادن راکد و نیمه‌راکد صورت پذیرفته افزود: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از دانش و تخصص فنی گروه‌های سازماندهی شده و تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف صنایع و معادن است.

ایزدی گفت: هم اکنون ارائه خدمات مهندسی و مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های (عملیاتی، تحقیقاتی، پژوهشی و غیره)، کمک به زنجیره تولید توسط مهندسین بسیجی و شرکت‌های بسیج مهندسین در حال انجام است.

پایش و عارضه‌یابی ۵۱۴ واحد تولیدی

وی با بیان اینکه جهت شکوفا شدن بنگاه‌های اقتصادی مسائل و مشکلات شناسایی و مرتفع می‌شود، افزود: شورای عالی اندیشه ورز از آذر ماه سال جاری با ۳۵ مشاور تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون ۵۱۴ واحد را مورد پایش و عارضه‌یابی قرار داده است.

رئیس صمت فارس به برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر اینکه تسهیلات مورد نیاز ۱۰۴ واحد تولیدی فراهم شده، با برطرف‌شدن زیرساخت‌های لازم مسئله کمبود آب، برق و شبکه فاضلاب ۲۴۰ واحد تولیدی برطرف شده است.

ایزدی با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین صنعتی به عنوان یکی از بازوان توانمند در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نقش موثری را ایفا می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه ارتباط مستمر و تنگاتنگی میان این سازمان و بسیج مهندسین صنعتی استان بر قرار است تا با شناسایی موانع، تمامی مشکلات را عارضه‌یابی و حل و فصل کند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت این نهاد افزود: همانطور که می‌دانیم نیروهای بسیج نقش موثر و ویژه‌ای را در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده و در حال حاضر نیز با هزینه کرد مستقیم خود با توان و قدرت بیشتری جهت آمایش سرزمین و بهبود واحدهای صنعتی و معدنی به صورت علمی و عملی فعالیت دارند.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اهدا لوح تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به عنوان رئیس شورای عالی سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس تشکر و قدردانی کرد.

در این جلسه تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، نظام مهندسی معدن و سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس به مدت سه سال منعقد شد و گزارش اقدامات طرح "صنعت یار" و "معدن یار" بسیج مهندسین نیز ارائه شد.

46

کد خبر 1496578

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس بسیج مهندسین صنعتی سازمان صنعت عارضه یابی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد