Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از نمایشگاه اولین دوره مسابقات طراحی و ساخت سازه ها و انواع متریال با موضوع طراحی المان بوشهر متناسب با معماری، جغرافیا، فرهنگ و تاریخ این شهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در این بازدید ضمن مهم شمردن حمایت از دانشجویان در جهت توسعه و تحول در عرصه اقتصادی، گفت: بیکاری به خصوص در قشر تحصیل کرده به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشاورزی ادامه داد : دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه ها، دانش آموختگان فردا خواهند بود لذا با سرمایه گذاری دقیق بر این منابع انسانی بالقوه باید زمینه را برای روی آوردن آنان به خوداشتغالی مهیا کرد.
وی افزود : بیشتر دانشجویان پس از دانش آموختگی استخدام در سازمان های دولتی و گاهی خصوصی را ترجیح می دهند و این در شرایطی است که ظرفیت اشتغال زایی در سازمان‌ها متناسب با رشد دانشجویان نیست.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهارکرد: موضوع خود اشتغالی به خصوص برای جوامعی مثل ایران که نرخ بیکاری بالایی دارند می تواند موضوع مهمی تلقی شود و باید بر اساس ظرفیت های موجود در استان، طرح های کارآفرینی توسط دانشجویان با حمایت مسئولین ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات، و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان منصوب کرد.

دراین حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که در راستای تحقق اهداف و راهبرد‌های دولت سیزدهم و اهداف، خط‌مشی‌های سازمان نسبت به ارتقاء خدمات مؤثر به دانشجویان عزیز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و تلاش در جهت تحقق زیست سالم دانشجویی همت بگمارید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد