Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اداری کردستان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم از کرونا و گرفتاری‌های مربوط به این ویروس خطرناک، نجات پیدا کنیم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را نیز یاری دهیم.

وی در ادامه به روایتی از امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: طبق فرموده این امام همام، اگر درخواستی داریم باید آن را با کسی مطرح کنیم که دارای سه ویژگی متدین بودن، جوانمردی و دارای اصالت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: کسانی که متدین و پایبند به اصول اخلاقی و دینی، روحیه جوانمردی و صاحب اصالت و شایستگی باشد، به طور قطع انسان‌های قابل اعتمادی بوده و می‌توان از آنان در زمینه‌های مختلف کمک گرفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: کرونا در جهان تلفات زیادی گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت اما کارنامه نظام اسلامی در حوزه بهداشت و مقابله با کرونا، قابل قبول بوده است.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی موفق بوده و امیدواریم شاهد افزلیش تلفات کرونا در نوروز نباشیم، افزود: همه دستگاه‌ها امسال تلاش زیادی داشتند و بهترین خدمت، رضایت‌مندی مردم است، چراکه رضایت خداوند در گرو خشنودی مردم است.

وی خواستار استفاده مدیران برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود شد و گفت: باید دغدغه خوراک و معیشت مردم را داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیریم.

ضرورت حفظ حرمت ارباب رجوع در ادارات، لزوم کاهش تخلفات اداری، شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از دیگر مواردی بود که فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به آن اشاره کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نماینده ولی فقیه کردستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه کردستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا نماینده ولی فقیه کردستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان