Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده ۱۵ساله تعاونی مسکن سرم‌سازی رازی با ورود استانداری البرز به موضوع رفع معضل و مختومه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از برطرف شدن معضل ۱۵ ساله تعاونی مسکن توانیر سرم سازی رازی در شهرک ابریشم در واپسین روزهای سال ۹۹ خبر داد.

علی درویش پور با بیان این مطلب در حاشیه نهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان البرز گفت: پیرو درخواست های مکرر مردمی و به دستور استاندار البرز در این جلسه مقرر شد نسبت به تعیین تکلیف و رفع معضل تعاونی مسکن توانیر سرم سازی رازی برابر مقررات و ضوابط مسکن و شهرسازی اقدام شده و نتیجه آن به سمع و نظر استاندار البرز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است تعاونی مسکن سرم سازی رازی بیش از ۱۵ سال به دلیل برخی موانع قانونی با مسائل و مشکلاتی مواجه بود که بنا به دستور استاندار البرز در این جلسه مقرر شد معضل پرونده اراضی این تعاونی برطرف شد.

چندی پیش اعضای این تعاونی با برگزاری تجمعی در برابر موسسه سرم سازی رازی خواستار رسیدگی مسئولین به معضل مذکور شدند و شبکه خبری تیتریک، گزارش این دغدغه مردم را به گوش راه و شهرسازی البرز رساند.   متولیان رسیدگی به پرونده مذکور در گفتگو با خبرنگار تیتریک، اعلام کردند به زودی جلسه ای در استانداری در راستای رسیدگی به وضعیت تعاونی مسکن سرم سازی رازی برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)