Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه ایثار شهادت ایرنا،‌ نشست هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه علمیه با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی معاون حوزه‌های علمیه کشور و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یعقوب سلیمانی در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان بر اهمیت اجرای منظم برگزاری جلسه ستاد مرکزی شاهد و برگزاری مراسم تجلیل از اساتید طلاب شاهد و ایثارگر از طریق وبینار و برپایی مستمر اردوهای راهیان نور در حوزه علمیه تأکید کرد.

وی افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با هماهنگی مناسب بین معاونت حوزه‌های علمیه و معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌خصوص اداره کل آموزش، شاهد برنامه‌ریزی مناسب‌تری در جهت پیشبرد اهداف آموزشی تحصیلی و فرهنگی طلاب شاهد و ایثارگر باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمطلبی معاون حوزه‌های علمیه کشور نیز در ادامه در خصوص ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه علمیه تأکید کرد.
محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به بیان مطالبی در خصوص اجرای آخرین مصوبات جلسه دیدار با آیت‌الله اعرافی در خصوص ارتقای ساختار اداره کل شاهد و ایثارگر حوزه‌های علیمه، استعدادیابی و جذب دانش آموزان شاهد و ایثارگر در حوزه‌های علمیه، تجلیل از اساتید حوزه، برگزاری جلسات شورای هماهنگی حوزه‌های علمیه خراسان، اصفهان، قم و ثبت اطلاعات آموزشی طلاب در سامانه سجایای بنیاد پرداخت.

برچسب‌ها حوزه علميه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران حوزه علميه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه های علمیه شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:

کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲

پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است

محورهای همایش:

«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:

پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:

https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:

قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی