Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:07:03 GMT

شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۶۰۰

شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ضروری است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتخابات ۱۴۰۰ را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور در پای صندوق های رای باید تلاش کنیم یک انتخابات در خور و شان ملت ایران و استان کردستان برگزار کنیم.

سردار سید صادق حسینی امروز(۲۷ اسفندماه) در جلسه شورای اداری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای استان به ویژه شهدای امنیت و سلامت، اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سالی با موفقیت های روزافزون برای مردم ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال جاری به نوعی سالی پر از مسائل تلخ و شیرین برای همه مردم بود، افزود: با تمام مشکلات به واسطه تحریم ها و شرایط کرونایی در کشورمان خوشبختانه نظام بهداشت و سلامت در راستا سلامت مردم در این واضاع سخت کرونایی خوش درخشید.

  فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح شهید قاسم سلیمانی، ذکر کرد: با همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمعات امیدواریم عید نوروز ۱۴۰۰ تلفات کرونایی نداشته باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه مدیران استانی تلاش کردند که بتوانند خادم و نوکر مردم باشند، عنوان کرد: بهترین خدمت رضایت مندی مردم است در واقع اگر مردم از خدمات ما راضی باشند خداوند نیز راضی است.

وی با اشاره به مشکلات و تحریم‌های کشور، بیان کرد: با تمام مشکلات اگر مدیران از خدمات و ظرفیت شان خوب استفاده کنند بخش هایی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، گرانی اجناس و معیشت را دغدغه بسیار بزرگ مردم اعلام کرد و افزود: با نزدیک شدن به نوروز مسئولین برای حل این مشکلات باید کمک شایانی داشته باشند.

سردار حسینی احترام و حفظ شئونات مراجعین را وظیفه مسئولین برشمرد و گفت: مسئولان وظیفه دارند به مسائل مردم رسیدگی و به مشکلات آن ها گوش دهند چرا که بعد از نظام و ولایت بزرگترین نعمت ما مردم هستند، نظام بدون مردم معنا و مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حفظ و کرامت مردم باید مورد اهمیت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تخلفات اداری و کم کاری ها باید کاهش پیدا کند و تا آنجای که لازم است باید برای حل مشکلات مردم تلاش کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انتخابات ۱۴۰۰ را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور در پای صندوق های رای باید تلاش کنیم یک انتخابات در خور و شان ملت ایران و استان کردستان برگزار کنیم.

سردار حسینی به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم که در سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات استانی اجتماعی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: «نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و نمایندگانش نتوانستند کاملاً به تعهدات خود طبق این قرارداد انتخاباتی پایبند بمانند؛ بنابراین مجوز نقل و انتقال نفت و گاز ونزوئلا تمدید نخواهد شد».

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجو به نقل از الجزیره، آمریکا تحریم‌های خود علیه بخش نفت ونزوئلا را به خاطر آنچه شکست دولت این کشور در پایبندی به اصول دموکراتیک در آستانه انتخابات اعلام کرده، دوباره وضع کرد.

دولت بایدن اعلام کرد مجوز ونزوئلا را که در روز پنجشنبه منقضی شده بود تمدید نمی‌کند. این مجوز تا حدی اقدامات تنبیهی علیه بخش نفت ونزوئلا را از ماه اکتبر برداشته بود. یک قرارداد انتخاباتی در آن زمان با پشتوانه آمریکا بین دولت ونزوئلا و مخالفان آن در باربدوس بسته شد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: «نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و نمایندگانش نتوانستند کاملاً به تعهدات خود طبق این قرارداد انتخاباتی پایبند بمانند؛ بنابراین مجوز نقل و انتقال نفت و گاز ونزوئلا تمدید نخواهد شد».

وزارت خزانه‌داری آمریکا در روز چهارشنبه اعلام کرد یک مجوز جایگزین صادر کرده که به شرکت‌ها ۴۵ روز فرصت می‌دهد کسب و کار و نقل و انتقال نفت و گاز با این کشور عضو اوپک را خاتمه دهند.

میلر اضافه کرد: «مادورو و نمایندگانش مانع ثبت نام آزادانه گروه مخالف در انتخابات شده‌اند، مخالفان سیاسی را ترسانده‌اند و بسیاری را بازداشت کرده‌اند».

دولت مادورو علیرغم توافق ماه اکتبر برای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه، چندین مخالف مهم سیاسی را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ جولای منع کرده است.

مجوز آمریکا برای نقل و انتقال نفت و گاز ونزوئلا به دنبال توافق دولت این کشور برای برگزاری انتخابات رقابتی‌تر با حضور ناظران بین‌المللی صادر شده بود.

با وضع دوباره تحریم‌های نفتی، فروش سوخت در ونزوئلا ضربه سختی خواهد خورد و شرکت‌های نفت آمریکایی فعال در ونزوئلا باید به دنبال کسب مجوز‌های خاص باشند.

اگر آمریکا مجوز‌های شخصی کافی صادر نکند، شرکت نفت دولتی ونزوئلا باید به سراغ میانجی‌هایی برای فروش نفت خود زیر قیمت بازار مخصوصاً به آسیا برود.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها