Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@18:24:58 GMT

پیام سرلشکر محمد باقری به مناسبت روز جانباز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۹۰۵

پیام سرلشکر محمد باقری به مناسبت روز جانباز

خبرگزاری تسنیم: سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت چهارم شعبان المعظم سالروز تولد حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام ) و روز جانباز پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز؛ فرصت ارزنده و باشکوهی برای تکریم و تجلیل از بزرگ مردانی است که برای اعتلای اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند دینی ، ملی و انقلابی مردانه مقاومت و ایستادگی کردند و حماسه آفرینی‌های پرفروغ خود را برگ‌های زرین صحیفه افتخارات تاریخ این سرزمین مقدس قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیل عظیم و ارزشمند جانبازان به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت نظام و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و  صحنه‌های بزرگ و پر ماجرای پس از آن بویژه در جبهه مقاومت اسلامی و  کسب مدال پرافتخار " مدافع حرم "؛ سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور در رویارویی مقتدرانه و هوشیارانه برابر دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی به شمار می‌روند.

بی‌شک قدردانی از مجاهدت‌های سترگ و ماندگار جانبازان عزیز که با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی  و  حماسه سازی‌ها  در میدان‌های آتش و خون، مظهر و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مصاف با تلخی‌ها، سختی‌ها و دشواری‌های ناشی از جنگ‌افروزی‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمن غدار هستند، نیاز دائمی جامعه و موجب مباهات و سربلندی  یکایک مردمان این مرز و بوم است.

 این میلاد خجسته را به جانبازان عزیز این "شهدای زنده " و نجات بخش میهن اسلامی و خانواده‌های صبار، شکور و بصیر آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و خاضعانه از درگاه حضرت سبحان طلب می‌کنیم به برکت وجود این انسان‌های مومن، مخلص، بی‌ادعا و گمنام، خیمه‌گاه ولایت را از هر گونه گزند محافظت و وحدت، همدلی و همراهی آحاد ملت ایران را پشتوانه نیروهای مسلح و مدافع کشور در مقابله هوشمندانه و قاطعانه برابر تهدیدات دشمنان خناس و حیله‌گر قرار دهد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر محمد باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش