Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه "اصحاب رسانه مشکلات استان را کامل منعکس کنند"گفت: دغدغه نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه همواره با هم مشترک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید مهدی فرشادان عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان که در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه "خبرنگاران همانند آیینه تمام قد تمام واقعیت‌ها و نواقص را منعکس ‌می‌کنند" اظهار داشت: اصحاب رسانه مشکلات استان را منعکس کنند کمااینکه همواره این رویکرد را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "خبرنگاران در توسعه استان گام‌های موثری برداشته‌اند" گفت: خبرنگاران رکن اصلی دموکراسی و  آزادی در جامعه هستند و ارتباط با این قشر تاثیرگذار، منجر به پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "نباید از انتقاد واهمه و ترس داشته باشیم" تصریح کرد: هرگاه انتقادی به بنده وارد شده، مصمم‌تر برنامه و تلاش‌هایم را دنبال کرده‌ام.

وی با بیان اینکه "دغدغه نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه همواره با هم مشترک است" افزود: امیدوارم با همراهی و در کنار یکدیگر بتوانیم برای توسعه کردستان تلاش کنیم.

استاندار کردستان ادعای نماینده مردم سنندج در مجلس را تکذیب شد / هیچ سرمایه‌گذاری ‌فراری نمی‌شودپروژه زنجیره فولاد 900 هزار میلیارد تومان درآمدزایی به دنبال دارد / از گرانی خجالت می‌کشیم

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود