Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان در پایان مهلت قانونی به رقم  ۲۶۷  نفر رسید که ۱۸ نفر خانم و ۲۴۹ نفر مرد هستند.

علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از مجموع ۲۶۷ داوطلب ثبت نام کننده ۱۰۵ نفر به صورت غیرحضوری و ۱۶۲ داوطلب به صورت حضوری ثبت نام خود را انجام دادند که ۲۷ داوطلب با استفاده از نرم افزار کاربردی تلفن همراه، ۳۵ نفر از طریق نسخه دسکتاپ نرم افزار و ۴۳ نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رتبه بندی سن داوطلبان، ۱۱ نفر کمتر از ۳۰ سال، ۱۲۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال، همچنین ۱۱۴ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۶۰ سال و ۲۲ نفر هم در رده سنی ۶۱ تا ۷۵ سال ثبت نام کرده اند.


فرماندار کاشان در مورد تعداد داوطلبان به تناسب شهرها گفت: برای شورای اسلامی برزک ۱۵ نفر، جوشقان قالی ۱۷ نفر، قمصر ۳۱ نفر،  مشکات ۱۵ نفر،  نیاسر ۱۵ نفر و ۱۰ نفر هم برای حضور در انتخابات شورای شهر کامو و چوگان ثبت نام قطعی کرده اند.

مرتضایی افزود: برای حضور در شورای اسلامی شهر کاشان نیز ۱۶۴داوطلب ثبت نام کرده اند که از بین ۹ نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر کاشان توسط مردم انتخاب می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای ششم استانی شهرستانها شورای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان ضمن اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌ها، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌های در محور گردشگری کاشان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان، اظهار داشت: در سال‌ گذشته و با هوشمندسازی یارانه آرد سهمیه برخی از نانوایان به دلیل فنی و تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه مواجه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین نان اقدامات مقتضی صورت پذیرفت، ابراز داشت: در راستای تامین نان مورد نیاز شهروندان کاشانی سهمیه نانوایان در صورت رضایت مشتریان و کیفیت نان ترمیم می‌شود.

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از 70 مورد بازرسی به صورت مشترک از نانوایی‌های شهرستان کاشان صورت گرفته که طی آن با دو واحد نانوایی برخورد و به تعدادی تذکر داده شده است.

قاسمی در خصوص ایام گردشگری شهرستان کاشان نیز گفت: به واحدهای نانوایی در شهرها، روستاها و محورهای گردشگری در ایام گل و گلاب سهمیه ویژه تعلق می‌گیرد تا شهروندان و گردشگران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: نانوایی‌ها باید بر اساس برنامه‌ریزی اعلامی پخت نان داشته و از هرگونه تعطیلی بدون هماهنگی و خودسرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس