Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:06:40 GMT

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما...

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۴۰۷

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما...

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر را امری دشوار و تقریباً غیر ممکن برای تیمش تلقی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد فصل گذشته بعد از 30 سال به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافتند اما در این فصل اوضاع هرگز برای آنها خوب پیش نرفته و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم یورگن کلوپ بسیار دشوار به نظر می رسد؛ موضوعی که خود سرمربی آلمانی نیز به آن اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ گفت: " معمولاً حریفان برای گل زدن نیازی به ایجاد موقعیت‌های زیاد ندارند چرا که ما اشتباهات عجیبی انجام می‌دهیم. از طرف دیگر موقعیت‌های گل زیادی خلق می‌کنیم و از این لحاظ بعد از منچسترسیتی قرار داریم اما گل‌هایی که به ثمر رسانده ایم با این موقعیت ها فاصله زیادی دارد.

 

 

 

 

من دوست دارم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خوشبین باشم اما با توجه به وضعیت جدول لیگ برتر انگلیس تقریباً این موضوع برای ما چیزی شبیه به غیر ممکن است. به عنوان مثال در تاتنهام گرت بیل دوباره بازی می‌کند و آنها در حال رقابت هستند. علاوه بر این منچسترسیتی و منچستریونایتد فاصله زیادی با دیگر رقبا دارند. چلسی در حال پیشرفت است و  به این دلایل رسیدن به لیگ قهرمانان از طریق لیگ بسیار دشوار است. ما می دانیم که با این میزان از مصدومیت ها خیلی دشوار می توانید با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشید."

 

 

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به معنای یک ضرر مالی بزرگ است. در اینجا همه ما به یکدیگر اعتماد داریم و هیچ کسی عملکرد دیگری را زیر سوال می برد. ما شرایط خود را پذیرفته ایم و به جنگیدن و تلاش ادامه می دهیم."

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!