Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:55:53 GMT

روستای خایان در شهرستان بروجرد قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۵۶۶

روستای خایان در شهرستان بروجرد قرنطینه شد

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان بروجرد گفت: روستای «خایان» در شهرستان بروجرد به دلیل شیوع بیماری کرونا قرنطینه شد. - اخبار استانها -

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و موج چهارم آن از روستائیان عزیز تقاضا دارم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد بی مورد به شهرها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و شوق خرید مردم در سطح بازار تقاضا دارم که فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از تردد بی مورد در سطح شهر خودداری کنند.

فرماندار شهرستان بروجرد  عنوان کرد: متاسفانه این روزها با شلوغی و ازدحام مردم در سطح شهر و بازار مواجه هستیم که اکثریت این عزیزان از روستاهای اطراف هستند؛ درخواست ما این است که برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان از تردد بی مورد اجتناب کرده و کام خود و عزیزانشان را در این روزهای پایانی سال تلخ نکنند.

میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد 42 سال استادامه روند رو به کاهش موارد ابتلای روزانه به کرونا در روسیهآمار کرونا در ایران| فوت 65 نفر در 24 ساعت گذشته

وی بیان کرد: تلاش ما این است که با آرامش و بدون مشکل به استقبال سال جدید برویم بنابراین رعایت فاصله اجتماعی به این مهم کمک می‌کند؛ متاسفانه در این روزها که برای ورود به سال جدید آماده می‌شویم مطلع شدیم که روستای خایان به دلیل شیوع شدید کرونا قرنطینه شده و اجازه ورود و خروج به اهالی داده نمی‌شود بنابراین از مردم عزیز می‌خواهم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع از ایجاد این گونه مشکلات و حوادث شوند، هم اکنون نیز مورد خاصی از بد بودن اوضاع و شرایط این روستا اعلام نشده است.

انتهای پیام/642/ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود

مدیرکل حج و اوقاف لرستان گفت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود. - اخبار استانها -

سید حمید مصطفایی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم از خرم‌آباد، بیان کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت 85 نفر از شهرستان بروجرد اعزام می شود. 

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع 8 کاروان با ظرفیت 1210 نفر دارد. 

مدیرکل حج و زیارت لرستان عنوان کرد: از این تعداد 2 کاروان خرم آباد، 2 کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از 20 تا 25 اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام می شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود