Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز سرهنگ علی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در خانه چند تن از پاسداران جانباز و آزاده با آن‌ها دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار‌ها، حجت الاسلام عربپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان گفت: این ایام، بهانه‌ای برای عرض تبریک و قدردانی از جانبازان و خانواده‌ها آن‌ها است.

او افزود: منازل پاسداران، بوی حرم امام حسین (ع) و خانه‌های جانبازان بوی حرم حضرت ابوالفضل (ع) را می‌دهد.

حجت الاسلام عربپور با قدردانی از جانبازان بیان داشت: آن‌ها اسلام را یاری کردند و با عمل به موقع خود، یعنی رفتن به جبهه، نائب امام زمان (عج) را یاری کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: مجاهدان و رزمندگان عاشقانه هجرت کردند و این حرکت، عشق و روحیه کربلایی و ابوالفضلی می‌خواهد که از پیش وجود و سلامتی خود را فرستادند.

حجت الاسلام عربپور گفت: حضور جانبازان در جبهه تاریخ ساز بود.

او با قدردانی از همسران جانبازان افزود: آن‌ها سلحشورانه و مجاهدانه در کنار جانبازان خدمت می‌کنند و در زمان حضور رزمندگان در جبهه‌ها، بار زندگی را به دوش کشیدند.

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه زندگی کردن با جانبار توفیق و اجر مضاعف دارد، تصریح کرد: ثواب همسران جانبازان و جانبازان همچون ثواب سلام و جواب سلام است که بیشترین ثواب متعلق به همسران جانبازان است.

جانبازان نیز در این دیدار‌ها با اشاره به وجود نعمت رهبری و بیان خاطرات، پیشرفت‌های مختلف در زمینه سلاح را افتخاری بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی دانستند.

آزاده جانباز هادی زنگی آبادی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

دیدار با جانباز پاسدار حسین زنگی آبادی که در عملیات بیت المقدس و جانباز پاسدار اکبر گنجی زادگان که در عملیات کردستان در سال ۶۰ در شهر مهاباد به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بودند و آزاده پاسدار زنگی آبادی از جمله این دیدار‌ها بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادت امام حسین ولادت حضرت ابوالفضل روز جانباز سپاه ثارالله سپاه ثارالله استان کرمان حجت الاسلام عربپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پیکر جانباز شیمیایی و هنرمند بسیجی آبادانی صفر رنجبر امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین با حضور جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا از مقابل سپاه ناحیه آبادان به سمت گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم یادبود نیز پس از تشییع و خاکسپاری در مسجد ثامن الائمه (ع) برگزار شد.
صفر رنجبر روایتگر دوران دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۰ است و فعالیت‌های انقلابی اش را از مسجد محل شروع کرد و از اعضای اصلی هسته تشکیل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) در آبادان بود.
این جانباز شیمیایی، نقاش، عکاس، فیلمبردار، کارگردان و بازیگر تئاتر بود و از هنرمندان صاحب نام جبهه انقلاب فرهنگی آبادان است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری او در ۸ سال دفاع مقدس قاب‌های ماندگاری از رشادت‌های رزمندگان اسلام ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • عملیات وعده صادق انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان ایجاد کرد
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • حمایت مسئولان استان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود