Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:30:46 GMT

احسان علیخانی مجری دورهمی شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۷۰۰

احسان علیخانی مجری دورهمی شد!

مهران مدیری تاکنون دو بار مهمان برنامه‌های احسان علیخانی بوده، اما علیخانی در «دورهمی» گفت و گویی با مدیری نداشته است و اولین گفت‌وگوی علیخانی در قسمت آخر «دورهمی» خواهد بود. ناطقان: در سال‌های اخیر دورهمی پای ثابت برنامه‌های نوروزی بوده است، اما امسال از پخش «دورهمی» در نوروز خبری نیست.




احسانی مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع گفت: عید نوروز ۱۴۰۰ «دورهمی» نداریم، اما قسمت پایانی فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که به طور ویژه طراحی شده است، با حضور احسان علیخانی به عنوان مهمان این برنامه، شنبه ۳۰ اسفندماه مقارن با تحویل سال نو روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بعد از سال تحویل، ویژه برنامه شبکه نسیم قسمت آخر و ویژه «دورهمی» خواهد بود.

مهران مدیری تاکنون دو بار مهمان برنامه‌های احسان علیخانی بوده، اما علیخانی در «دورهمی» گفت و گویی با مدیری نداشته است و اولین گفت‌وگوی علیخانی در قسمت آخر «دورهمی» خواهد بود.

علیخانی در برنامه‌های گفت و گو محور تلویزیون کمتر مهمان همکاران خود شده است. شاید بتوان گفت خندوانه آخرین برنامه‌ای بود که علیخانی در آن به عنوان مهمان با رامبدجوان گفت و گو کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که در برنامه آخر «دورهمی» نیز به نوعی علیخانی میزبان مدیری می‌شود و با این مجری و هنرمند مشهور گفت‌وگو می‌کند. این اولین بار است که در برنامه «دورهمی»، مهمان برنامه روی صندلی مهران مدیری می‌نشیند.

در این گفت و گو احسان علیخانی به مهران مدیری پیشنهاد کرده است تا به عنوان داور در فصل جدید «عصر جدید» حاضر شود. مهران مدیری هم در پاسخ گفته است با کمال میل ولی باید فکر کنم!


منبع: صراط برچسب ها: مجری ، دورهمی ، ناطقان ، مجری ، میهمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجری دورهمی ناطقان مجری میهمان احسان علیخانی مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها