Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان نساجی و سایپا پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:  من هم ابتدا ایام شعبانیه را تبریک می‌گویم. روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است سه امتیاز شیرین گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و  هرچند این برد دیر ولی به موقع بود.


وی افزود: خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان،رفاقت را معنا کردند و خود من را شرمنده کردند. همین طور مجموعه همکارانم، از هواداران چه آنهایی که در خانه بودند چه آنهایی که روی پشت بام های اطراف ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و دست شان را می بوسم و دعای خیرشان بدرقه ما بود، تشکر می کنم. ما مستحق سه امتیاز در هر دو نیمه بودیم و می توانم بگویم یکی از بازی‌های پرموقعیت تیم ما بود. شاید در جام حذفی زیاد  دو تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم. سایپا ساختار خوبی دارد و مجموعه خوبی دارد و به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی نساجی در مورد از دست رفتن موقعیت‌های زیاد تیم گفت:  همین که تیم موقیت سازی می کند نشان خوب بودن  است و قطعا جایی به بار می‌نشیند و یکی از دلایلش می‌تواند استرس باشد. می شود موقعیت ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این دو بازی که بنده حقیردر تیم بودم  موقعیت‌ها به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم و هنوز در جدول  اصلا  وجود نداریم و نمی توانیم بابت این برد خود تیم‌مان  شادی کنیم. کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

الهامی تاکید کرد: تازه جنگ از امروز شروع شده و تا انتها خیلی راه داریم. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این برد را به هواداران تقدیم کنم و هرچند ناچیز است مردم می‌توانند با این برد 48 ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

وی در مورد داوری این بازی که صادقی به آن انتقاد داشت، گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است و کامل شناخت دارم و می دانم جز بهترین داوران ایران است ولی خوب و بدش را نمی‌گویم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او  و کادرش داور بازی ما بودند.

ابراهیم صادقی بعد از شکست یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: به نظرم این بازی زیاد صحبت فنی ندارد زیرا اشتباه داوری باعث شد نتیجه مسابقه رقم بخورد. صحنه پنالتی را در رختکن دیدم و این صحنه را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا همه ببینند که اشتباه داوری باعث شد  نتیجه بازی چیز دیگری شود.

صادقی تاکید کرد: این بازی یک گل داشت که اگر ما می زدیم برنده می شدیم و اگر نساجی می‌زد برنده می شد. امیدوارم یک روز در فوتبال ایران تیم ها بر اساس فن فوتبالش به برد برسد و هر تیمی بهتر است برنده شود. متاسفانه امروز اشتباه داوری نتیجه بازی را رقم زد و صحبت دیگری ندارم.

وی در مورد اینکه سایپا مشکل گلزنی دارد گفت: اصلا اینطور نیست باید در مورد این بازی صحبت کنیم شما مدیر رسانه‌ای قائمشهر هستید و طبیعی است که بخواهید از تیم تان طرفداری کنید و کار درستی انجام می دهید اما باید در مورد این بازی صحبت کنیم و اینکه یک پنالتی ما گرفته نشد.

سرمربی نارنجی پوشان  در مورد اینکه چرا محسن مسلمان بازی نکرد، اظهار داشت: خیلی ممنون از همه تشکر می‌کنم.
صادقی سپس نشست خبری را ترک کرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اشتباه داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور

نساجی پشت درهای بسته تمرین کرد تا برای بازی با تراکتور آماده شود.

طرفداری | شاگردان الهامی بازی حساسی با تراکتور دارند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، پس از تساوی ارزشمند مقابل سپاهان در اصفهان، آماده میزبانی از تراکتور تبریز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز است. شاگردان ساکت الهامی که می‌دانند برای بقا در لیگ برتر کار سختی در پیش دارند، امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه وطنی، از سد تراکتور عبور کنند.

نساجی که تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کرد، برای دیدار با تراکتور به قائمشهر بازگشت. اعضای این تیم پس از فرود در فرودگاه دشت ناز ساری، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و نادر دست‌نشان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند. شاگردان الهامی سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته به تمرین پرداختند تا خود را برای جدالی سخت با تراکتور آماده کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: داوری‌ها؟ الان همه چیز وایرال می‌شود! / فیلم
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد