Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر ارائه خدمات فرهنگی و فعالیت کتابداران در فضای مجازی نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی و ادارات ستادی خود را در ایام نوروز 1400 اعلام کرد.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه ای نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی و ستادهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایام نوروز (فروردین ماه 1400) را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس فعالیت کتابخانه های عمومی و ادارات ستادی  در روز پنج شنبه 5 فروردین ماه 1400 تعطیل بوده و در هفته دوم فروردین ماه (روزهای 7، 8، 10 و 11) در شهرهای آبی و و زرد به روال سابق و مطابق شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ارائه خدمات می پردازند.
در این اطلاعیه تصریح شده است کتابخانه های عمومی واقع در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل هستند  اما خدمات فرهنگی توسط کتابداران در فضای مجازی دنبال خواهد شد.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است تعطیلی کتابخانه ها در مناطق نارنجی، صرفا مربوط به هفته دوم فرودین ماه است و ساعت و نحوه فعالیت کتابخانه‌ها پس از ایام نوروز (14 فروردین ماه 1400) به روال سابق از ساعت 8:30 الی 14:00 و بر اساس دستورالعمل ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.
همچنین کتابخانه های مرکزی استان‌ها در شهرهای زرد و آبی نیز در تمامی ایام نوروز باز هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی نوروز 1400 نهاد کتابخانه های عمومی کشور فعالیت کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی فروردین ماه ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • پیش‌بینی سیل در کرمان با هشدار نارنجی هواشناسی