Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:48:23 GMT

الهامی: تصمیم گرفتم درباره داوری حرف نزنم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۹۹۲

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*من هم ابتدا ایام شعبانیه را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل را تبریک می‌گویم و خوشحالم در روزی که عید خوبی برای مسلمانان است سه امتیاز شیرین گرفتیم. هواداران ما امسال خیلی مشقت کشیدند و هرچند این برد دیر، ولی به موقع بود.

*خوشحالم بازیکنانم به خود باوری رسیدند دست تک تکشان را می‌بوسم و درود به شرفشان، رفاقت را معنا کردند و خود من را شرمنده کردند. همین طور مجموعه همکارانم، از هواداران چه آن‌هایی که در خانه بودند چه آنهایی که روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و دست شان را می‌بوسم و دعای خیرشان بدرقه ما بود، تشکر می‌کنم. ما مستحق سه امتیاز در هر دو نیمه بودیم و می‌توانم بگویم یکی از بازی‌های پرموقعیت تیم ما بود. شاید در جام حذفی زیاد دو تیم موقعیت زیادی نداشتند. حتی یک موقعیت نصف و نیمه به سایپا ندادیم. سایپا ساختار خوبی دارد و مجموعه خوبی دارد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

* همین که تیم موقعیت سازی می‌کند نشان خوب بودن است و قطعا جایی به بار می‌نشیند و یکی از دلایلش می‌تواند استرس باشد. می‌شود موقعیت‌ها از دست برود. خدا را شکر که بازیکنان در این دو بازی که بنده حقیر در تیم بودم موقعیت‌ها به بار نشسته و یک مقدار از فشار روحی خارج شدند، اما هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده ایم و هنوز در جدول اصلا وجود نداریم و نمی‌توانیم بابت این برد خود تیم‌مان شادی کنیم. کار سختی پیش رو داریم و باید سنگ تمام بگذاریم.

* تازه جنگ از امروز شروع شده و تا انتها خیلی راه داریم. هنوز هم عقب هستیم و فقط می‌توانم این برد را به هواداران تقدیم کنم و هرچند ناچیز است مردم می‌توانند با این برد ۴۸ ساعت شاد باشند و این برایم بهترین دستاورد از این بازی است.

*تصمیم گرفتم در مورد داوری حرف نزنم و نمی‌توانم بگویم شرایط چطور بود. سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است و کامل شناخت دارم و می‌دانم جز بهترین داوران ایران است، ولی خوب و بدش را نمی‌گویم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم وخرسندم که او و کادرش داور بازی ما بودند.

بیشتر بخوانید:  الهامی، کاپیتان استقلال را به نساجی می‌بَرد!

انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • واسه نونه... واسه نونه!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!