Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در فاز یک توزیع واکسن کرونا قرار داریم و در این راستا توانسته‌ایم به 40 درصد از پرسنل بیمارستان و 78 درصد از سالمندان مقیم در آسایش‌گاه‌های استان این واکسن را تزریق کنیم.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود مستمر و روزانه واکسن کرونا به استان اظهار داشت: بر اساس گروه‌های هدفی که کمیته کشوری توزیع واکسن کرونا تعیین کرده اولویت دریافت با کادر درمان مشغول در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بخش کرونایی‌ها، پرسنل اورژانس 115، پرسنل مراکز درمانی شبانه‌روزی و منتخب 16 و 24 ساعته که ارتباط مستقیم با افراد مشکوک به کرونا دارند، سالمندان مقیم آسایشگاه‌ها و جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به 100 نفر از جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد استان واکسن کرونا تزریق شده

وی اضافه کرد: در حال حاضر به 100 نفر از جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد استان واکسن کرونا تزریق شده و با ورود دوزهای بیشتر توزیع واکسن به بیماران خاص هم شروع خواهد شد.

جزایری تاکید کرد: امروز هم 50 دوز واکسن کرونا در بین پرسنل کلینیک منتخب شهر سامان واکسن کرونا توزیع شد که به مرور پرسنل سایر کلینیک‌های منتخب استان که با بیماران مشکوک به ابتلای ویروس کرونا تماس مستقیم دارند شامل دریافت واکسن خواهند شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: کادر درمان تزریق واکسن رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان: پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری با بازگشایی مسیر آب و خاک ریزی پای تیر‌های برق جهت پیشگیری و جلوگیری از خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه اقدام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی