Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۵۰ درصد از داوطلبان در روز آخر نام نویسی کردند که  ۳۸ نفر برای شهر لامرد، ۲۳ نفر برای شهر علامرودشت، ۲۰ نفر برای شهر خیرگو، ۱۳ نفر برای شهر چاهورز، ۱۴ نفر برای شهر اشکنان  و ۹ نفر برای شهر اهل ثبت نام کردند که از مجموع تعداد کل داوطلبان، ۱۰۵ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  


وی افزود: حدود ۲۰ درصد از داوطلبان دارای سابقه نمایندگی مردم در شورا و ۸۰ درصد بدون سابقه عضویت در شورا هستند. 

فرماندار لامرد ادامه داد: ۱۲ نفر به صورت غیرحضوری (نسخه کامپیوتر)، ۱۰ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ۸۰ نفر از طریق سامانه جامع (مراجعه حضوری) و ۱۵ نفر از طریق نرم افزار موبایل ثبت نام کردند.
به گفته وی، جوان‌ترین نامزد انتخابات از شهر لامرد با ۲۶ سال سن و مسن‌ترین نامزد از شهر اشکنان ۵۶ سال سن دارد.  
فرماندار لامرد از نامزدها و هواداران آنها درخواست کرد تا اعلام نهایی صلاحیت‌ها، از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.  

۱۱۸ نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان مهر

موسوی فرماندار مهر نیر گفت: تا پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهرها تعداد ۱۱۸ اعم از مرد و زن ثبت نام کردند.

سید محمد موسوی افزود:آمار داوطلبین به تفکیک شهرهای تابعه شامل شهر مهر ۲۷ نفر، شهر خوزی ۲۱ نفر، شهر گله دار ۲۰ نفر، شهر فال ۲۰ نفر، شهر اسیر ۱۷ نفر و شهر وراوی ۱۳ نفر است  که از این تعداد تعداد داوطلبان مرد ۹۲ درصد(۱۰۹ نفر) و داوطلبان زن  ۸ درصد (۹ نفر) است. 

وی افزود:از این تعداد ١۵ درصد دارای سابقه حضور در شورا و ٨۵ درصد فاقد حضور در دوره های پیشین هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان های لامرد و مهر به ترتیب در فاصله ۳۳۵ و ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر لامرد مهر فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر لامرد انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر لامرد مهر فارس اخبار کنکور نفر برای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند

عباس حبیب زاده گفت: این داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 نماینده سازمان سنجش در قم افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

حبیب زاده همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

گفتنی‌است نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند