Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:37:21 GMT

وداع باشکوه مردمی با پیکر شهید مدافع حرم در سوادکوه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۱۶۶۲

وداع باشکوه مردمی با پیکر شهید مدافع حرم در سوادکوه + عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم استقبال از پیکر شهید پاسدار مدافع حرم مجتبی برسنجی عصر چهارشنبه در میدان سردار سلیمانی پل‌سفید، میدان امام خمینی شهر زیراب و مراسم وداع مردمی با شهید در محوطه امام‌زاده عبدالحق زیراب سوادکوه برگزار شد.

*پیام حضور گسترده در استقبال از پیکر شهید مدافع حرم

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تقدیر از حضور مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با شهید مجتبی برسنجی، گفت: شهرستان سوادکوه تمام قد برای شهید مجتبی برسنجی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید‌موسی حسین‌نژاد، افزود: حضور گسترده مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید برسنجی این پیام را به دنیا مخابره کرد که با همه تهدیدات و موانعی که ایجاد کردند، مردم برای احترام به شهید مدافع حرم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام‌قد ایستادند.

* سرشاخه‌های ارتش امام عصر

 

سخنران مراسم وداع مردمی با پیکر شهید مجتبی برسنجی با اشاره به اینکه شهید مجتبی برسنجی آگاهانه این راه را انتخاب کرد، گفت: شهید برسنجی، سرباز دلاور، شجاع و‌ بی‌ادعا بود.

وجیه الله مرادی که از فرماندهان مدافعان حرم است به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی شهدا، ولایت ‌مداری است و ولایت‌شعاری و ولایت‌مداری با هم متفاوت است و ولایت‌شعاران تا زمانی که مطابق سلیقه آنها باشد، ولایت‌شعار هستند و اگر بر طبق سلایقشان نباشد، رویگردان می‌شوند ولی ولایت‌مداران سمعا و طاعتا مدافع ولایت هستند.

وی خاطر نشان کرد:شهید مجتبی برسنجی با عشق به امام حسین شربت شهادت را نوشید و ولایت‌مداری از شاخص‌های این سرباز بود.

 

مرادی با بیان اینکه شجاعت و دفاع از اسلام و انقلاب در میادین پرخطر و اخلاص از ویژگی‌های دیگر شهدا است، اظهار کرد: شهدا ادعا نداشتند و عملگرا بودند و مخلصانه و بی‌ادعا برای رضای خدا عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار و زمینه‌سازی انتظار از ویژگی دیگر شهدا و مدافعان حرم و این شهید بود، افزود: انتظار همراه با حرکت و آماده‌کردن جامعه برای ظهور است و مدافعان حرم سرشاخه‌های ارتش اسلامی برای انقلاب امام عصر(عج) را شکل دادند‌.

مرادی با بیان اینکه اسطوره ملت ایران حاج قاسم سلیمانی میدان‌داری کرد و پرچم ولایت‌مدارای با حضور ملیت‌های مختلف در دفاع از حرم برافراشت، گفت: برخی‌ها مرعوب دشمن شدند و خواستند به دشمن باج بدهند تا امتیاز بگیرند ولی عقب‌نشینی در برابر دشمن باعث پیشروی کیلومتری آنان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی برسنجی شهید مدافع حرم سوادکوه پیکر شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش

پیکر محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله که در حادثۀ تروریستی کرمان به شهادت رسیده بود تشییع شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است