Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار بایرن مونیخ و لاتزیو در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 2-1 بایرن مونیخ به پایان رسید. شاگردان هانسی فلیک در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برد 6-2 راهی دور بعدی شدند.

به نقل از وبسایت یوفا؛ یوسوا کیمیش به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب انتخاب شد. او 77 دقیقه در زمین بود و نقش مهمی در برد خانگی بایرن مونیخ مقابل لاتزیو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیش در دقیقه 77 جای خود را به خاوی مارتینز داد.

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، آرسنال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم