Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکس‌های جاسوسی از نمونه اولیه تلفن همراه تاشو شرکت شیائومی در اوایل سال جاری به بیرون درز کرد و اکنون عکس‌های بیشتری نیز در اینترنت منتشر شده است که نمای پشت دستگاه را نشان می‌دهد. ظاهراً این گوشی از سری Mi Mix خواهد بود و  مانند سری Galaxy Fold سامسونگ و Huawei Mate X 2 لولای داخلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پرچمدار جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار می‌آید اطلاعاتی مختصر از گوشی تاشو منتشر شده است

تصاویر منتشر شده قالب گوشی را نشان می‌دهد و هیچ صفحه‌ای روی این عکس‌ها وجود ندارد. یک تنظیم دوربین سه گانه نیز در قسمت پشت گوشی وجود دارد، اما فقط یک مکان نگهدارنده است، بنابراین ممکن است طراحی نهایی تغییر کند. آنچه تغییر نخواهد کرد، ترازبندی افقی لولا‌ها است. مشخصات Xiaomi ODIN نیز منتشر شده و ظاهراً در کد MIUI مشاهده شده است. این گوشی به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED، یک اسنپدراگون ۸۸۸ SoC و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز است.

همگان از دیدن آرم Mix در پشت این گوشی‌ها تعجب کردند، زیرا آخرین تلفنی که از آن خانواده به قفسه‌های فروشگاه راه یافت، Mi Mix ۳ بود که بیش از دو سال از عرضه آن می‌گذرد. این سری معمولاً مخصوص تلفن‌هایی است که یک گام از طراحی معمولی جلوتر هستند، اما این احتمال وجود دارد که این تصاویر محصول آرزو یا و آرزو‌های کسی باشد و هیچ چیز هنوز قطعی نیست، حتی اگر شیائومی واقعاً روی یک گوشی تاشو کار کند.

تصاویر منتشر شده یک دستگاه تاشو با مارک Mix را نشان می‌دهد که شبیه دستگاهی است که کسی در جریان حمل و نقل در ماه ژانویه از آن عکس گرفته است. این دستگاه نه در اواخر سال جاری وارد می‌شود و نه اولین گوشی هوشمند تاشو است که شیائومی عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی گوشی هوشمند تلفن همراه شرکت شیائومی شیائومی ردمی منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: با تلاش آتش‌نشانان جسد مرد ۴۲ ساله از عمق چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد.

محسن فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۰ امروز _دوشنبه بیست و هفتم فرودین_ در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبنی بر کشف جسد مرد جوانی در عمق چاه، نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل چاه واقع در اطراف محور اراک_هزاوه اعزام شدند.

وی با اشاره به شناسایی محل جسد این مرد ۴۲ ساله را از روی آثار و لوازم شخصی فرد در اطراف چاه، افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم نجات ایستگاه شماره چهار به همراه فرماندهان ارشد به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان جسد مرد ۴۲ ساله از عمق چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد.

فضلی تصریح کرد: آتش‌نشانان طی عملیات فشرده توسط تجهیزات نجات موفق به خارج کردن جسد فرد متوفی شده و در پایان پیکر بی‌جان این فرد برای انجام اقدامات قانونی به عوامل قضائی و انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 744860

دیگر خبرها

  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • راهنمای خرید چرخ دستی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۵ فروردین ۱۴۰۳؛ نبرد بهترین میان‌رده‌های بازار