Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:39:54 GMT

گشت دریایی در بوشهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۸۶۹

گشت دریایی در بوشهر تعطیل است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در سال جدید برای دومین نوروز پیاپی گشت دریایی سواحل این استان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل است.

او ادامه داد: با توجه تصمیم ‏های لحاظ شده و به منظور حفظ سلامت مردم در شرایط شیوع کرونا، امسال شناور‌ها و قایق‌ها هیچ‌گونه فعالیت گردشگری و تفریحی در استان بوشهر نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: تعدادی قایق در سواحل بوشهر هستند که در بیشتر زمان‌های سال فعالیت دارند که با مرزبانی هماهنگی لازم انجام گرفته تا از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید

اسکان مسافر در واحد‌های اقامتی غیر مجاز ممنوع/ ساحل و مدارس بوشهر پذیرای مسافران نیست

خسروی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بر فعالیت قایق‌ها نظارتی وجود ندارد به طور طبیعی ایمنی تردد آن‌ها نیز پایین است و شهروندان باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند تا سلامت آن‌ها به خطر نیفتد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گشت دریایی نوروز 1400 سازمان بنادر ودریانوردی گردشگری سفرهای نوروزی ساحل بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از نظارت و کنترل بیش از ۱۰ هزار دستگاه از ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان حمل و نقل در طی اجرای طرح راهداری نوروزی سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یوسف گیلک رئیس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ابتدای این طرح یعنی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به طور میانگین روزانه ۵۰۰ و در مجموع بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.

گیلک هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، توسط این اداره کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه های ۴ گانه استان، پاسگاه های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام شد.

وی یادآور شد: بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت های مسافربری ارائه شد و در صورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • نصب ۱۱ هزار تابلوی علائم اخطاری در راه‌های مازندران
  • تغییر سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • توزیع ۳ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • سیستم ایمنی خود را تنها در ۱۵ دقیقه تقویت کنید!