Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طی سه سال اخیر هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای فرزندان شاهد و ایثارگر در این استان فراهم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین معصومی افزود: این تعداد شغل از طریق رایزنی با کارخانجات، تولیدکنندگان و استخدام های دولتی ایجاد شده است.

وی شمار فرزندان شاهد و ایثارگر خراسانی فاقد شغل را ۱۲ هزار نفر اعلام و بیان کرد: ظرف سه سال اخیر سه دور سفر به شهرستانهای استان برای پیگیری مسایلی همچون اشتغال، مسکن و دیگر موضوعات انجام شده و به همین منظور سفرهای دور سوم مدیران بنیاد شهید به شهرستانهای خراسان رضوی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: امسال تفاهمنامه‌ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان رضوی با هدف ایجاد سه هزار فرصت شغلی برای ایثارگران استان منعقد شد که هنوز اجرایی نشده اما نشستهای هماهنگی و پیگیری برای اجرای آن در جریان است.  

وی گفت: ۳۱۴ هزار نفر هم‌اینک در خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.  

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران تقدیم کرده است.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی فرصت شغلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید