Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین مدل‌های هواشناسی ، امروز برای اغلب مناطق کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی از نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب و اتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد.وزش باد شدید در آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کردستان ، زنجان، همدان، مرکزی، قم، نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری و نیمه غربی اصفهان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه در برخی از نقاط شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران، گاهی رگبار و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در برخی از نقاط جنوب شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه در اغلب مناطق کشور از جوی آرام حاکم خواهد بود.

امروز با جنوبی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر باد شدید جنوبی و افزایش محسوس دما بین ۱۲ تا ۸ درجه اتفاق خواهد افتاد و جمعه با شمالی شدن جریانات کاهش دما بین ۱۵ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هواشناسی کردستان آب و هوا بارش باران چهارمحال و بختیاری وزش باد هواشناسی پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌گردند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

به گفته زورآوند متوسط دمای هوا تا روز شنبه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش می‌یابد.

کد خبر 6081566

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش‌های بی‌سابقه در این مناطق ایران +جزئیات
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران+جزئیات
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • رکوردزنی بی‌سابقه بارش‌ها در جنوب کشور در طی نیم‌قرن اخیر!
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان
  • بارش‌های برخی مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود / حتی از طوفان گونو هم بیشتر بارید
  • بارش‌های مناطق جنوبی رکورد نیم قرن اخیر را زد
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه