Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا کاکاوند» روز پنجشنبه به مناسبت اختتامیه پویش « هر هفته الف- ب- ایران» در گفت و گو با ایرنا؛ افتتاح تصفیه خانه شهر هرسین را پس از ۱۸ سال، با اعتبار بیش از ۲۷ میلیارد تومان مهمترین این پروژه ها اعلام کرد که در قالب هر هفته «الف- ب- ایران» به بهره‌برداری رسیده ‌است.

او ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب هرسین را ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب اعلام کرد و گفت: این تصفیه‌خانه می‌تواند ۱۰۰ درصد فاضلاب این شهر را  پوشش ‌دهد و جزو بهترین و با کیفیت‌ترین تصفیه خانه های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکاوند همچنین کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شهر صحنه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر با ۱۶ میلیارد تومان در سال ۹۸ را از دیگر پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در قالب پویش هر هفته «الف- ب- ایران» اعلام کرد که در حال اجرا است.

آبرسانی به ۱۱۴ روستای کرمانشاه در قالب پویش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: در قالب پویش هر هفته «الف - ب- ایران» به ۱۱۴ روستای استان با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان آبرسانی شده است.

کاکاوند افزود: در سال ۹۸ به ۵۵ روستا با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و در سال ۹۹ نیز به ۵۹ روستا با ۳۲ میلیارد تومان در پویش هر هفته الف - ب ایران آبرسانی شده‌ است.

وزیر نیرو در مراسم اختتامیه این پویش از بهره‌برداری ۳۰۷ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۱ هزار و ۲۲ میلیارد تومان در پویش #هر هفته الف ب_ایران امسال خبر داد.

« رضا اردکانیان» گفت: از جمله طرح‌هایی که در پویش امسال به بهره‌برداری رسید را ۱۴ سد مخزنی، ۵۵ هزار و ۶۴۲ هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی، ۱۰ پروژه آبرسانی شهری، ۹ تصفیه‌خانه آب، ۱۳ تصفیه‌خانه فاضلاب، آبرسانی به هزار و ۶۵۰ روستای کشور به شکل پایدار با جمعیت بیش از یک‌ میلیون نفر، همچنین ۹ نیروگاه جدید، پنج پروژه بازتوانی نیروگاه‌های موجود، ۳۰ نیروگاه مقیاس کوچک، ۲۵ نیروگاه تجدیدپذیر جمعا به ظرفیت ۲ هزار و ۳۳۵ مگاوات اعلام کرد.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

این استان دارای ۳۲شهر و ۲هزار و ۵۹۰ روستا است.

برچسب‌ها افتتاح طرح پویش هرهفته_الف_ب_ایران آب و فاضلاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح پویش هرهفته الف ب ایران آب و فاضلاب افتتاح طرح پویش هرهفته الف ب ایران آب و فاضلاب کرمانشاه اخبار کنکور تصفیه خانه فاضلاب میلیارد تومان قالب پویش هفته الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر