Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:39:56 GMT

پیست اسکی توچال امروز تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۴۱۰۴

پیست اسکی توچال امروز تعطیل است

مرکز اطلاع‌رسانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال دقایقی قبل اعلام کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی، پیست اسکی توچال امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند تعطیل خواهد بود، ولی تمامی خطوط تله‌کابین مجموعه فعال است.

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به بارش باران و برف در ارتفاعات، رخداد مه و کاهش دید افقی، وزش باد شدید موقت، احتمال صاعقه، و احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد هشدار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، آخرین مسابقه اسکی سال نیز با تصمیم هیات اجرائی لغو و تاریخ برگزاری مسابقه در سال جدید اعلام خواهد شد.

توچال قله‌ای در شمال تهران (شهرستان شمیرانات) به ارتفاع سه هزار و ۹۶۲ متر است که بخشی از دامنه رشته‌کوه‌های البرز به حساب می‌آید.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای امکاناتی همچون تله‌کابین، بام تهران، تله‌سییژ، پیست اسکی، سورتمه، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی و هتل، به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

پیست اسکی توچال ظرفیت حضور همزمان یکهزار و ۴۰۰ اسکی‌باز را دارد اما با اعمال محدودیت‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت شهروندان، اجازه فروش روزانه بلیت برای ۷۰۰ نفر داده می‌شود.

ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی

اعضای تیم ملی کشتی ایران که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی و ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد