Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی از ۳ کشته و ۴ مجروح در دو سانحه رانندگی به علت بی توجهی رانندگان به جلو خبر داد.

سرهنگ پور شمس گفت: درنخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۱۸:۰۲ روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ درکیلومتر ۵ محور فرعی اراک - فراهان به وقوع پیوست، راننده و ۳ سرنشین آن مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از گذشت ساعاتی یکی از سرنشیان این حادثه دلخراش، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: در دیگر سانحه رانندگی که در ساعت ۱۹:۰۶ همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۵۸ لاین جنوبی محور اراک- قم رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف در دم فوت شدند.

او ادامه داد: علت هر دو حادثه مذکور از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه استان مرکزی، بی توجهی به جلوی رانندگان خودرو‌ها بیان شده است.

سرهنگ پور شمس از تمامی افراد خواست که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، از انجام سفر‌های نوروزی خودداری و در صورت انجام مسافرت‌های ضروری، قبل از حرکت به مقدار کافی استراحت و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، تا هرگز شاهد اینگونه حوادث ناگوار برای هموطنان خود، در آغاز سال جدید نباشیم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی جاده های استان مرکزی استان مرکزی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان