Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان، محمدمهدی سلمان‌زاده اظهار کرد: مرحله پنجم کمک مومنانه با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روزهای خوب شاد ماه این ایام و نیز عید نوروز سعی شده تا لبخند را  تقدیم خانواده‌ها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: در مرحله پنجم رزمایش احسان و همدلی این ستاد تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل برنج  ۱۰ کیلو، مرغ یک قطعه، روغن مایع دو عدد، رب گوجه یک قوطی، ماکارونی سه عدد و حبوبات یک بسته تدارک دیده شده است.

سلمان‌زاده با اشاره به اینکه تعداد ۱۱ هزار بسته معیشتی تا قبل از شب عید در حال توزیع است، افزود: مابقی بسته‌های معیشتی حمایتی نیز به تدریج تا آستانه ماه مبارک رمضان در مناطق محروم استان بین خانواده‌های نیازمند و متاثر از آسیب‌دیدگان کرونا پخش خواهد شد.

به گفته وی؛ ارزش هر بسته در این بخش ۳۵۰ هزار تومان است که جمعا هزینه آن بالغ بر ۹ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سلمان‌زاده بیان کرد: توزیع این بسته‌ها توسط ۶۷ گروه جهادی، موسسات خیریه و سمن‌های ثبت شده در سامانه احسان انجام می‌شود که در شهرهای مختلف استان خدمات می‌دهند و جا دارد در پایان سال از زحمات این عزیزان تشکر کنیم.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در پایان اشاره کرد: در سال ۱۳۹۹ یکی از اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار فعالیت‌های دیگر بخش‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی این ستاد، مردم را در شرایط سخت کرونا در ابعاد مختلف تنها نگذاشت و با انجام اقدامات اجتماعی از همان مراحل اولیه فعالیت شبانه‌روزی و جهادی خود را آغاز کرد.

سلمان‌زاده گفت: تاکنون بالغ بر ١۸۰ هزار بسته از انواع مختلف بسته‌های غذایی، پروتئینی و بسته‌های بهداشتی تقدیم مردم شده است.

وی بیان کرد: حمایت‌های لازم ستاد در این عرصه به ویژه از گروه‌های جهادی و مردمی، خیریه‌ها و سمن‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عمل آورده است.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش همدلی و احسان 25 هزار بسته معیشتی همدلی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزار بسته معیشتی سلمان زاده بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز