Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد استان سمنان بیان کرد: برای ۴۴۵ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان سمنان عیدانه یک ‌میلیون ۵۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، فرشید فلاح لاله زاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به خسارت‌های ناشی از کرونا که جامعه فرهنگ و هنر و رسانه نیز از این قاعده مستثنی نبودند، تصمیم بر واریز مرحله دوم کمک‌های بلاعوض به این قشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این برای هر هنرمند در استان سمنان که دارای هنر کارت بوده است؛ مبلغ یک‌میلیون و 500 هزار تومان واریز شده است.

اعلام آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان هنر کارت"هنر کارت" صادره برای خبرنگاران و هنرمندان چه ویژگی‌هایی دارد؟/ واریز 1.5 تا 5 میلیون تومان برای صاحب کارتهنر کارت؛ سامانه‌ شناسایی و مراودات هنرمندان و اصحاب رسانه/ تعداد بیمه‌شدگان صندوق هنر 2 برابر شد

فلاح خاطرنشان کرد: مجموع مبلغ واریز شده در مرحله نخست بیش از 6 میلیارد و 657 ریال بوده است که اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان سمنان از آن برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: در استان سمنان سه هزار فعال فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وجود دارد که از این تعداد 680 نفر عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: از تعداد کل افرادی که در استان سمنان عضو صندوق اعتباری هنر هستند برای 445 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کارت اعتباری هنر صادر شده است که از این تعداد بیش از 300 نفر از آن‌ها این کارت را تاکنون دریافت کرده‌اند.

فلاح خاطرنشان کرد: در مرحله دوم کمک‌های بلاعوض این بار مبلغ یک‌میلیون و 500 تومان بابت عیدانه به افرادی که دارای کارت هنر هستند؛ واریز می‌شود.

وی بیان کرد: در این مرحله همچنین مبلغ پنج میلیون تومان برای هنرمندان دارای نشان درجه‌یک هنری واریز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: هنرمندانی که هنرکارت خود را دریافت نکرده‌اند پس از ثبت نام و دریافت کارت، تا پایان اردیبهشت سال آینده می‌توانند از این کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واریز می شود اهالی فرهنگ استان سمنان هنر و رسانه هنر کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری بیان کرد: یکی از تکالیف دولت در زمینه حمایت از جوانان و ازدواج و فرزند آوری، اعطای زمین در قالب نهضت ملی مسکن در کنار تسهیلات ساخت است.

وی با بیان اینکه در این استان پنج هزار خانواده مشمول طرح دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت هستند، تاکید کرد: این خانواده‌ها در کنار زمین از وام بانکی ساخت هم بهره مند می‌شوند.

استاندار سمنان با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های سمنانی در دو مرحله، تاکید کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح در استان یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط یعنی افرادی که فرزند سوم و بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن متولد شده بود، واگذار شده است.

هاشمی با بیان اینکه در مرحله دوم واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که با حضور رئیس جمهور در استان سمنان مقارن شد نیز یک هزار و ۱۵۸ فقره زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار شد، افزود: استقبال مردم استان از این طرح خوب بوده است.

وی از تداوم واگذاری زمین به دیگر افراد واجد شرایط در استان سمنان خبر داد و افزود: طبق تعهد برای تمام پنج هزار نفر واجد شرایط این قانون، زمین مورد نیاز تأمین شده و خواهد شد.

کد خبر 6087853

دیگر خبرها

  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی