Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز پنج‌شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با اتمام مرحله ثبت نام انتخابات ۱۶۰ نفر شامل ۲۲ خانم و ۱۳۸ مرد برای شهر مهاباد، ۲۶ نفر شامل چهار خانم و ۲۲ آقا برای شهر گوگ تپه و ۱۱ نفر مرد نیز برای شهر خلیفان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: افزایش تعداد ثبت نام در این دوره به علت ایجاد شهر نوپای گوگ تپه به عنوان حوزه جدا و همچنین اضافه شدن مناطق سیدآباد و خانقاه به شهر مهاباد است که در این دوره اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهاباد با بیان اینکه میانگین سنی داوطلبان حدود ۴۰ سال و میانگین تحصیلات آنان نیز فوق لیسانس است، اظهار داشت: مهاباد به نسبت جمعیت پس از ارومیه بیشترین داوطلب انتخاباتی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه هفت نفر از داوطلبین سابقه حضور در دوره های قبلی را دارند، گفت: برای شهر مهاباد به ازای هر کرسی ۲۳ نفر، برای شهر گوگ تپه به ازای هر کرسی پنج نفر و برای خلیفان نیز به ازای هر کرسی ۲ نفر باهم رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات به علت شرایط خاص مقابله با کرونا ۱۸ نفر به صورت حضوری، ۶۷ نفر از طریق پیشخوان و مابقی نیز از سایر روش ها از جمله گوشی ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه اعضای هیات اجرایی انتخابات در مهاباد مشخص شده است، گفت: این هیات تا ۲۱ فروردین مراحل تایید صلاحیت افراد ثبت نام شده را بررسی و سپس اسامی را به هیات نظارت اعلام و این هیات نیز تا هشتم اردیبهشت اسامی رد صلاحیت و تایید شدگان را به داوطلبان اعلام خواهد کرد.

وی بیان کرد: در صورت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده آنان تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا اعتراض خود را تحویل هیات اجرایی استان دهند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی استانداری آذربایجان غربی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی استانداری آذربایجان غربی اخبار کنکور شهر مهاباد برای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود