Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای مقاومت فلسطین چهارشنبه شب یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز آسمان غزه سرنگون کردند.

به گزارش برنا به نقل از تارنمای فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت فلسطین این پهپاد رژیم صهیونیستی را پس ورود به حریم هوایی غزه سرنگون کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از این پهپادها بیش تر برای جمع آوری اطلاعات درباره نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و تحرکات آن ها در این باریکه استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیست رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل

حزب‌الله با اعلام دو عملیات جدید خود ضد دشمن صهیونیستی از کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان ارتش اشغالگر در یکی از این عملیات‌ها خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز با صدور دو بیانیه متوالی از عملیات‌های جدید خود ضد دشمن صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه اول حزب‌الله به این منظور آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه شب گذشته (سه شنبه) 16 آوریل یک خودرو نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله در بیانیه دوم خود هم اعلام کرد که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

حزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • به ۵ دلیل تل‌آویو و متحدانش نتوانستند پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را ساقط کنند
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد