Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته هجدهم لیگ برتر بیستم را اعلام کرد که در آن نام شهریار مغانلو ستاره جدید سرخ ها نیز دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین دیدار سال ۹۹ پرسپولیس در آزادی و برابر نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس بعد از برتری مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی، اکنون در بازگشت به لیگ برتر به دنبال حفظ صدرنشینی خود پیش از پایان سال است تا با ‌خیالی آسوده راهی تعطیلات نیم فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی که سپاهان را نزدیک‌تر‌ از همیشه به خود می‌بینند، امیدوار با برتری برابر نفت مسجدسلیمان شرایط را برای حفظ صدرنشینی خود پیش برده و با خاطره‌ای شیرین وارد ۱۴۰۰ و ادامه جاه طلبی خود شوند.

ترکیب امروز سرخپوشان مطابق چند بازی قبلی با حضور حامد لک درون دروازه همراه خواهد بود. او بعد از نیمکت نشینی در جام حذفی بار دیگر به ترکیب بازخواهد گشت و اینبار برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال تکرار کلین شیت در بازی رفت خواهد بود.

در خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر و با حضور سعید آقایی در سمت چپ، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست دفاعی برابر حریف حاضر خواهند شد.

در خط میانی اما یحیی تغییراتی در تیمش شکل خواهد داد و میلاد سرلک و احمد نوراللهی به عنوان دو مهره تاثیرگذار در‌ ترکیب اصلی حاضر هستند و مهدی ترابی اولین بازی خود در لیگ برتر و در بازگشت به این تیم را پشت سر خواهد گذاشت و در سمت دیگر هم امید عالیشاه در زمین حاضر خواهد بود. عالیشاه بعد از دبل گلزنی در جدال جام حذفی جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست آورده و امیدوار است با حفظ روند آمادگی‌اش، در‌ ترافیک خط میانی جایگاه خود را از دست ندهد.

در خط حمله هم شهریار مغانلو‌ اولین بازی فیکس خود در لیگ برتر را به انجام خواهد رساند. با توجه به بازی فشرده و دفاعی قابل پیش بینی از سوی نفت مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی با بکارگیری از شهریار مغانلو به دنبال این است تا در بازی هوایی نیز شانس تیمش را برای گلزنی افزایش دهد. در کنار مغانلو نیز وحید امیری حاضر است و زوج جالب توجه پرسپولیس در خط حمله را در این بازی شکل خواهند داد.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
وحید امیری
شهریار مغانلو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ترکیب پرسپولیس شهریار مقانلو یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش شهریار مغانلو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • آلمان - هلند؛ ترکیب رسمی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید