Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@17:25:54 GMT

باید از مردم سپاسگزار باشیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۵۵۳

باید از مردم سپاسگزار باشیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در نشست خبری با بیان اینکه سال جاری از نظر اقتصادی و سیاسی سال سختی بود، گفت: دولت امسال در سطح ملی و استانی همه داشته های خود را روی میز آورد تا بتواند شرایط سخت سال ۹۹ را مدیریت کند.

او بیان کرد: دشمن تمام ظرفیت های بیرونی، داخلی و منطقه ای خود را روی میز آورد و باور داشت می تواند در این سال ملت ایران را زمین گیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور گفت: دشمنان در سال جاری با استفاده از ایجاد رعب و وحشت در داخل و با استفاده از ابزار تخریب سرمایه های داخلی و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان و بهره برداری از ابزار تحریم اقتصادی به دنبال تحقق اهداف خود بودند.

او اضافه کرد: آمریکایی ها به عنوان سردمدار مقابله با ایران قرار گرفته و حتی کشورهای منطقه نیز که به نوعی رفتار خود را در مقابل ملت ایران پنهان می کردند در سال ۹۸ و ۹۹ همه داشته ها را بسیج کردند تا شرایط را تغییر دهند و به کشور و همبستگی ملی آسیب وارد کنند.

استاندار قزوین گفت: متاسفانه در داخل نیز با برخی از صداها مواجه بودیم که به تحقق برنامه ها و سیاست های دشمن کمک می کرد.

او بیان کرد: متاسفانه در این سالها طوری مسیر پیش رفت که همه منافذ اقتصادی کشور بسته شد و در داخل نیز عده ای به دنبال این بودند که تحریم ها و افزایش مطالبات منتج به رفتار پرخاشگرانه بشود و در مجموع بتوانند با این شرایط آسیب را متوجه نظام کنند.

جمالی پور افزود: اگر منصفانه به عملکردی که اتفاق افتاد نگاه کنیم باید از مردم سپاسگزاری نماییم که به خوبی تشخیص دادند و به رغم تنگناهای اقتصادی و فشارهای متحمل شده، در زمین طراحی شده بازی نکردند و سعی کردند با نگاه عمیق به مسایل و منافع کشور به عنوان مهمترین عنصر توجه کنند و رفتاری را نشان دهند که موجب یاس دشمنان شود.

او اضافه کرد: در این میان اصحاب رسانه استان نیز به خوبی مسیرها را تشخیص داد و رفتاری را نشان دادند که موجب همبستگی و اتحاد بیشتر در استان شد.

استاندار قزوین گفت: واقعا در سال جاری هم دشمن و هم کرونا باعث شد سخت ترین شرایط برای کشور رقم بخورد و رفتار منطقی اصحاب رسانه در این شرایط قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه استان قزوین استانی کاملا سیاسی با نحله های فکری مختلف و عمیق است، افزود:به رغم این نگاه و رویکرد، کمترین مساله ای را در استان داشتیم که ناشی از نگاه تیزبین اصحاب رسانه و شناخت عمیق از رفتار خدمتگزاران است.

جمالی پور با بیان اینکه در این مدت از رسانه ها و گروه های سیاسی هیچگونه رفتار خارج از عرف مشاهده نکردیم، افزود:موضوع نقد با انصاف هیچ اشکالی ندارد و مورد تاکید ما است و باید از نگاه منصفانه اصحاب رسانه استان تشکر کنیم.

او اضافه کرد: نتیجه این رفتارها باعث شد آرامش سیاسی در استان برقرار شود درحالیکه قبل از سال ۹۸ در استان با شرایط پرخاشگری مواجه بودیم.

استاندار قزوین با اشاره به بودجه استان، گفت:به رغم ظرفیت ها و توانمندی های استان متاسفانه بودجه استان هیچ تناسبی با این همه ظرفیت ها نداشت و تمام تلاش خود را برای اصلاح ان به کار گرفتیم.

48

کد خبر 1496875

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین اصحاب رسانه جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است