Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت علی الحساب مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت که تا امشب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب این افراد واریز می شود.
دکتر مصطفی سالاری در نشستی خبری با خبرنگاران، درباره وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، افزود: مرحله دوم متناسب سازی حقوق ها به صورت علی الحساب هر فرد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با پشتیبانی دولت تامین و از امروز پرداختها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که هرچند مرحله دوم افزایشها از اسفند ۹۹ آغاز شده اما احکام حقوقی بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه آنها اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: از دو سه هفته پیش به بازنشستگان اعلام کرده بودیم که اسفند ماه بابت متناسب سازی مرحله دوم به صورت علی الحساب پرداختی انجام می شود که مبلغ یک میلیون و۲۰۰ هزار تومان بابت هر نفر و به نسبت سهم شان از حقوق کامل پرداخت خواهد شد. دیروز عصر جلسه هماهنگی در این زمینه برگزار شد؛ البته هنوز ۶۰۰۰ میلیارد تومانی که برای اجرای متناسب سازی مقرر بود از سوی خزانه به ما داده شود، محقق نشده است. گرچه ابلاغ تخصیص آن صادر شده، اما پرداختش منوط به تایید نهایی است که هنوز تایید نهایی به دولت نرسیده است گرچه سازمان برنامه همت جدی برای انجام این کار دارد، اما کمی عقب افتاده است .
سالاری ادامه داد: نهایتا دیروز عصر جلسه ای برگزار کردیم و مقرر شد از منابع دیگری بودجه مورد نیاز تامین و آن را پرداخت کنیم و بعدا منابع ۶۰۰۰ میلیارد تومانی که حاصل شد، جایگزین منابع استفاده شده، کنیم که این اقدام انجام شد.
وی با بیان اینکه پرداخت علی الحساب افزایش حقوقها از امروز صبح آغاز و تاکنون تقریبا به حساب یک چهارم جمعیت مستمری بگیر واریز شده است اظهار کرد: تا این لحظه بیش از یک چهارم جمعیت بازنشستگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را دریافت کرده اند و تا امشب تمامی بازنشستگان آن را دریافت خواهند کرد مگر اینکه مشکلات جزئی در بانک هایی غیر از بانک رفاه باشد، اما برنامه این است که همه بازنشستگان تا امشب رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب را دریافت کرده باشند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه رقم اعلامی واریزی علی الحساب بوده چون فرمون تهیه شده برای اعمال متناسب سازی حقوق هر فرد هنوز با نمایندگان بازنشستگان نهایی نشده گفت که این امر در نیمه فروردین 1400 نهایی و سپس احکام جدید بازنشستگان صادر خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: تامین اجتماعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: تامین اجتماعی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متناسب سازی حقوق تامین اجتماعی علی الحساب مرحله دوم تا امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری