Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف به کمک کشور آمده و جدای از نقشی که در دفاع از ولایت، اهداف انقلاب، حراست از آب و خاک دارد در عمران، آبادانی و سازندگی هم بسیار مؤثر بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حمید ملانوری ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) اظهار داشت: رفتار و سیره این امام همام در طول تاریخ حیات بشری درس بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عظمت واقعه کربلا سبب شده درس‌های این اتفاق بعد از 1400 سال، هنوز هم برای آزادیخواهان جهان و همه کسانی که دل در گرو دین دارند و به حفظ حریت و کرامت انسان‌ها علاقه‌مند هستند تازگی داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف به کمک کشور آمده و جدای از نقشی که در دفاع از ولایت، اهداف انقلاب، حراست از آب و خاک دارد در عمران، آبادانی و سازندگی هم بسیار مؤثر بوده است.

ملانوری ادامه داد: سپاه پاسداران در مسائل مختلفی همچون واکسیناسیون، انتخابات و کمک‌های مؤمنانه حضور مقتدرانه‌ای دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان: سپاه انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند توزیع 60 هزار بسته معیشتی و پروتئینی در خراسان رضوی با همکاری سپاه سپاه 370 سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان زلزله‌زده دنا اهدا کرد

وی از سپاه به عنوان یکی از نهادهای ارزشی نظام یاد و تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار نیروهای مقتدر ارتش جمهوری اسلامی،  نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امنیتی حضوری فعالانه و همیشگی در حراست از مرزهای میهن دارد.

استاندار خراسان جنوبی با قابل تحسین خواندن تدبیر امام راحل (ره) در تأسیس و راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برکات این نوآوری از بدو پیروزی انقلاب تا امروز ادامه پیدا کرده است.

ملانوری به همراهی نیروهای بسیج و سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره و اظهار داشت: این حضور و همراهی سبب شده در بحث مدیریت بیماری کرونا موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

به گفته وی؛ شکستن این بیماری سرسخت و رسیدن به سطح کمترین ابتلا و مرگ و میرها از نتایج طرح شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است