Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز پنج‌شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنای مهاباد افزود: ایرنا به عنوان با سابقه ترین رسانه و خبرگزاری در ایران، در بین مردم از جایگاه مناسبی برخوردار است و تلاش دست اندرکاران این مجموعه برای افزایش اعتماد مردم به آن قابل توجه و ستایش است.

وی با بیان اینکه رعایت اصل بیطرفی و انعکاس واقعیت ها توسط این رسانه توانسته است توطئه دشمنان و تبلیغات رسانه های بیگانه را بخوبی خنثی کند اظهار داشت: مسوولان و دستگاه های اجرایی باید از این تریبون بخوبی استفاده کرده و عملکرد خود و دولت را در عرصه های مختلف انعکاس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه برخی رسانه ها و پایگاه‌های خبری به ابزاری جهت اهداف برخی گروه‌های سیاسی و جناح‌های مختلف تبدیل شده اند افزود: رسانه باید با انتقال دغدغه ها و نیازهای مردم به مسوولان و ساده‌سازی اصطلاحات دستگاه‌های اجرایی و تبیین اقدامات نهادها به مردم، وظیفه و رسالت واقعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

خدرلو گفت: رسانه ها می توانند با انعکاس حقایق و زوایای مختلف خدمت بی منت و صادقانه دولت، مجموعه خدمتگزاران مردم را در ارایه هر چه بیشتر خدمات یاری رسانند که در این میان ایرنا می تواند به عنوان یک ستون محکم برای دستیابی به این هدف نقش تاثیرگذار و مثبتی را ایفا کند.

خدرلو، ضمن قدردانی از اطلاع رسانی اصحاب رسانه در امر ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی گفت: رسانه‌ها با تحرک و اتحاد می توانند سطح مشارکت مردم در انتخابات را تغییر داده و فضای با نشاطی را در جامعه رقم بزنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در انجام این ماموریت و مسوولیت مهم با دغدغه مندی و تلاش خود زمینه ساز حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای باشند گفت: رسانه ها وظایف شورای شهر و اختیارات آنان را باید به اطلاع مردم برسانند تا مردم مرتبط با این وظایف اقدام به انتخاب افراد شایسته و اصلح برای شوراها کنند.

وی افزود: در عرصه حساس و مهمی چون انتخابات، رسانه ها می توانند در کمال بی طرفی و با صداقت به مردم برای انتخاب اصلح کمک کنند.

مسوول ایرنای دفتر مهاباد نیز با بیان وظایف و رسالت ایرنا در امر خطیر اطلاع رسانی اظهار داشت: بهادادن به رسانه های داخلی و اعتماد و اطمینان به آنها از سوی مسوولان از لحاظ در اختیار قرار دادن اطلاعات کامل به خودی خود می تواند از حجم شایعه پراکنی ها و بروز شبهات توسط رسانه های خارجی کاسته و به نوعی نقطه مقابل آنها قرار گیرد.

منوچهر صمدی با بیان اهمیت توجه به سواد رسانه ای در جامعه افزود: بخشی از اخباری که این روزها در فضای مجازی میان مردم رد و بدل می شود اخبار جعلی است و هدفی جز تشویش اذهان و افکار عمومی ندارد از اینرو افزایش سواد رسانه ای باعث می‌شود جامعه تحت تاثیر اخبار جعلی و شایعات قرار نگیرد.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال آینده اضافه کرد: همگان برای کمک به برگزاری یک انتخابات باشکوه در تراز جمهوری اسلامی وظیفه دارند اما برای تحقق این مهم نقش رسانه‏‌ها برجسته است.

وی تاکید کرد: در این میان ایرنا نیز به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار تمام تلاش خود را برای ترغیب حداکثری مردم به منظور مشارکت در صحنه انتخابات بکار خو.اهد بست تا به شیوه های گوناگون شور انتخاباتی را در جامعه فراگیر کند.

به گزارش ایرنا در این دیدار فرماندار مهاباد از بخش‌های مختلف خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد بازدید کرد و از نزدیک با مراحل تهیه و تدوین خبر در این خبرگزاری آشنا شد.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اواخر دهه ۶۰ شمسی در مهاباد تاسیس شد و هم اکنون شهرستان های مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، سردشت، اشنویه و تکاب را زیر پوشش خبری خود دارد.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی ایرنا رسانه سواد رسانه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد آذربایجان غربی ایرنا رسانه سواد رسانه ای اخبار کنکور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود