Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@13:06:00 GMT

دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۸۹۵

دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد

کلانتری گفت: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد می دهیم و دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای سه هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت امروز (۲۸ اسفند ماه) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، گفت: همه مسئولان از لحظه وقوع زلزله و بعد از آن به منطقه اعزام شدند، فرمانده سپاه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد آنچه که از دستشان برآمد کوتاهی نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: شما افتخار کشور و همه مردم ایران هستید، امید است با حضور شما در این شهر در خصوص ساخت خانه های تخریب شده اقدام خوبی صورت گیرد.

«حسین کلانتری» نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مردم در نطام جمهوری اسلامی ولی نعمت ما هستند و ما نوکر و خادم مردم هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شهر سی سخت در شامگاه ۲۹ بهمن آرامش و آسایش مردم سی سخت بهم خورد، اظهار کرد: در این زلزله خانه های مردم خراب شد و شرایط دشواری پیش آمد، ولی سربازان این مردم آنها را تنها نگذاشتند، فرمانده سپاه در لحظه اول در منطقه حضور یافت و همه مسئولان نیز حضور داشتند و کار امداد و نجات و ستاد اسکان اضطراری تعبیه شد.

کلانتری بیان کرد: مردم سی سخت به خاطر اینکه حاضر نشدند اقوام و همشهریان خود را تنها بگذارند در مکان های اضطراری ما حضور نیافتند و عمق احساسات و روابط عاطفی را در اینجا مشاهده کردیم.

وی افزود: وزیر کشور نیز دستور ویژه رسیدگی داد و دولت نیز ۴۳۰ میلیار تومان اعتبار و تسهیلات برای این زلزله قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نماینده ویژه رهبری در بیاد مسکن به شهر سی سخت آمده و پیام دلگرم کننده رهبر انقلاب را به مردم سی سخت ابلاغ کرد که باعث مسرت و امیدآفرینی در بین مردم شد.

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار درخواست تشکیل پرونده داشتیم و دولت قصد دارد تا پایان کار خود، در تیر ماه کار ساخت و سازها در سی سخت را به پایان برساند.

کلانتری ضمن تبریک به فرمانده جدید خاتم الانبیا، گفت: سردار خرم دل و تیپ ۴۸ فتح هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و سنگ تمام گذاشتند، تیپ ۴۸ فتح ظرفیت های بالقوه ای داشته و جا دارد تقویت شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه مسئولان کشور در راس مقام معظم رهبری پیگیر مشکلات مردم سی سخت بودند، مردم سی سخت همکاری خوبی داشتند و واقعا مردم شریفی هستند.

وی در پایان گفت: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد می دهیم و دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت کمک های مومنانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد زوج های جوان جهیزیه سی سخت استاندار کهگیلویه و بویراحمد مردم سی سخت سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول‌الله (ص)» بامداد ۲۶ فروردین‌ماه به همت هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، این عملیات در پی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی انجام شد که ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق مورد هدف قرار داد، در این تجاوز رژیم صهیونیستی مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار می دهند.

از این رو تجمع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از سپاه پاسداران و وارد آمدن سیلی سخت به صورت پلید صهیونیست، امروز، ساعت ۱۷:۳۰ در میدان هفت تیر برگزار شد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد همچنین شب گذشته پس از آغاز عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، در دیگر شهرهای استان تجمع کرده و با شعار «مرگ بر اسرائیل» از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227125 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل