Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@04:34:43 GMT

مخابرات ترافیک تلوبیون را رایگان کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۰۸۷

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همزمان با فرا رسیدن سال جدید از ارائه ترافیک مصرفی رایگان مشتریان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران از تلویزیون اینترنتی تلوبیون از تاریخ ۲۹ اسفند ماه 99 تا ۱3 فروردین ماه خبر داد . ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, مهندس سلطانی ،مدیر عامل شرکت مخابرات ضمن بیان این مطلب در زمینه هدیه ویژه مخابرات در عید 1400 ، افزود : مشتریان مخابرات با استفاده از ترافیک مصرفی رایگان می توانند از محتوای فرهنگی مناسب تلویزیون اینترنتی تلوبیون در تعطیلات نوروز 1400 بهره مندی ببرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر عامل شرکت مخابرات با اشاره به اینکه ارائه ترافیک مصرفی رایگان در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا و توصیه به ماندن در خانه و ایجاد فرصت بهره مندی مشتریان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران است گفت :مشتریان مخابرات می می توانند از تاریخ یک بامداد روز جمعه 29 اسفند ماه 99 تا ساعت 24 روز جمعه ۱3 فروردین ماه 1400 از این هدیه بهره مند شوند.

برچسب ها: مخابرات ، ترافیک ، تلوبیون ، رایگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مخابرات ترافیک تلوبیون رایگان شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل