Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:34:56 GMT

افزایش 38 درصدی تردد جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۱۴۱

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ترددهای نوروزی تا به امروز در مدت مشابه با سال قبل ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: استفاده از اتوبوس بین شهری ۶ درصد افزایش یافته است. ناطقان: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه های کشور که امروز ۲۸ اسفند در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع الزام استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی پذیرش مسافر در اتوبوس‌های جاده‌ای هیچ تغییری نکرده است و اینکه در اتوبوس مادری یا پدری در کنار فرزندش بنشیند ایرادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از آغاز فعالیت سازمان راهداری جهت ارایه خدمات به ترددهای نوروزی خبر داد و تاکید کرد: اکنون وضعیت راه ها افزایش تردد داشته و با تمهیداتی که در ایام نوروز از ۲۰ اسفند در سازمان راهداری کلید خورده، به طور مرتب و به صورت شبانه روزی وضعیت راه‌های کشور پایش می شوند.

اسلامی گفت: این وضعیت، ما را برای آمادگی و ارتقای وضعیت راه ها آماده می سازد.
منبع: عصر ایران برچسب ها: افزایش تردد ، جاده ، وزیر راه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش تردد جاده وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان