Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ " نادر مرادی " روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جعل مجوز تردد بین شهری فعالیت دارند موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار داده شد.

وی با بیان اینکه بررسی این موضوع به صورت در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، ادامه داد: با تایید صحت خبر دریافتی با مجوز مرجع قضایی دو نفر جاعل در محدوده میدان فاطمی دستگیر و از آنان تعدادی لوازم جعل مدرک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تصریح کرد: جاعلان تا کنون به چندین فقره جعل مجوز های جعلی از جمله جعل مجوز تردد بین شهری اعتراف کرده که موضوع همچنان در دست بررسی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان گرامی برای اخذ مجوز تردد حتما باید به مبادی مربوطه از جمله فرمانداری ها مراجعه نمایند، خاطر نشان کرد: این افراد در قبال جعل مجوز نردد از یک تا سه میلیون تومان دریافت می کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه مجوز های صادره توسط مبادی ذی صلاح، دارای شماره سریالی مشخص هستند از این رو مجوزهای جعلی به راحتی توسط ماموران نیروی انتظامی قابل شناسایی می باشند، بیان داشت: شهروندان گرانقدر در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

پربیننده ترین فلسفه و تاریخچه سفره هفت سین نوروز خبر مهم وزیر آموزش و پرورش برای دانش آموزان بهاره رهنما و همسرش در چهارشنبه‌سوری +عکس پایان خوش سال۹۹ برای معلمان حق التدریس بازگشت محمدرضا حیاتی به تلویزیون

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تردد بین شهری برجام جعل مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در تهران، دستگیری در قشم

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: «بامداد جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، درگیری مرگبار ۲ مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.»

به گزارش پلیس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود، همچنین در ادامه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

ولی پور گودرزی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل روبه‌روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری را رقم زده است. کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین مداربسته ساختمان شدند، به بازبینی لحظه به لحظه درگیری پرداختند و در ادامه پی بردند که دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از حضور در ساختمان مورد نظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده است و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به سمت افغانستان ترک کرده است.

وی توضیح داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران اخیرا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته است و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چندساعته، مرد جنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد که به خاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

ولی‌پور گورزی در پایان با بیان این که خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • بی اعتبار شدن مجوز‌های کسب وکار‌هایی که فاقد شناسه یکتا هستند
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده