Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا پاکروان مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص طرح توزیع روغن به صرفه توسط سایت دیجی‌کالا اظهار کرد: همانند تمامی کالاها و اقلام، تنوع توزیع روغن خوراکی نیز در سایت دیجی‌کالا وجود دارد و به واسطه ارتباطات موجود با تولیدکننده‌ها مشکلی برای عرضه این کالا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به صف توزیع روغن در یکی از شهرهای ایران گفت: با توجه به اطلاعات موجود می‌دانستیم که در ماه‌های گذشته، کشور با مشکل تولید روغن روبرو نبوده است و تلاش تمام شرکت‌های تولید کننده در راستای پاسخگویی به نیاز بازار است.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا بیان کرد: سریعا پس از این حواشی با توجه به ارتباطات موجود با مجموعه شرکت تولیدی طبیعت، تلاش کردیم تا این چالش را رفع کنیم.

پاکروان با اشاره به استقبال شرکت طبیعت از پیشنهاد دیجی‌کالا مبنی بر توزیع روغن جامد تولیدی به صورت آنلاین تصریح کرد: نتیجه این گفت‌وگو‌ها بر این شد تا در راستای پاسخگویی به نیاز مردم برای دسترسی به روغن جامد به عنوان یکی از اقلام ضروری سبد خانوارها روغن جامد شرکت طبیعت در سایت دیجی‌کالا برای فروش به مصرف کننده نهایی با قیمت مناسب عرضه شود.

وی با اشاره به شفافیت عرضه محصولات بر بستر دیجی‌کالا ادامه داد: حدود یک هفته از آغاز همکاری با شرکت طبیعت می‌گذرد و طبق برنامه‌ریزی اولیه تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا خاطرنشان کرد: محصول روغن نیمه جامد زیروترانس شرکت طبیعت در بسته بندی ۵ کیلوگرمی و با قیمت ۷۰ هزار تومان توزیع خواهد شد که با توجه به هدف همکاری این دو شرکت حدود نیمی از قیمت بازار آزاد مصرف را دارا است.

پاکروان با اشاره به محدودیت خرید این محصول توسط هر کاربر و فروشنده به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی دلالان گفت: تا ششم فروردین ماه تمام تولید محصول روغن جامد شرکت طبیعت بر عهده دیجی‌کالا است و اگر پس از این بازه نیز تولیدات تداوم داشته باشد، عرضه این کالا با توافق مجدد استمرار خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ تمام گروه‌های مرتبط برای اجرای این طرح و کمک به بازار شب عید و تامین نیازمندی شهروندان ادامه داد: برای اجرای طرح توزیع روغن طی بازه زمانی کوتاه، برنامه‌ریزی شده است که با در نظر گرفتن شیفت شب در بخش عملیات، فرایند پردازش و ارسال این کالا از سوی دیجی‌کالا با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا با اشاره به توزیع سایر محصولات و اقلام بر بستر دیجی کالا مطابق روند عادی گذشته بیان کرد: بعضاً طی سال‌های اخیر، روغن در فروشگاه‌ها دچار کمبود بود و بعضاً برخی شیطنت‌ها برای فروش سایر محصولات در کنار روغن نیز انجام می‌شد که هیچ گاه این فضا در دیجی کالا به وجود نیامد.

پاکروان با اشاره به امکان سفارش حتی یک آیتم و محصول در سایت دیجی‌کالا افزود: دیجی‌کالا به لطف خدا طی تمام بازه‌های زمانی چالش توزیع روغن در بازار به خوبی عمل کرد که این برای تمام مجموعه بزرگ دیجی‌کالا و تیم مربوطه باعث خوشحالی و دلگرمی بود.

وی ادامه داد: خروجی این پیشنهاد و اتفاق تجربه شده ما بین دیجی‌کالا و طبیعت با استقبال وزرارت صمت روبرو شد؛ به طوری که وزارتخانه از سایر شرکت‌های تولید کننده برای حضور در این طرح دعوت کرد تا از این قابلیت‌های توزیع برای کمک به مصرف کننده و ثبات بازار استفاده کنند.

مدیر ارشد رسته کالاهای تند مصرف شرکت دیجی‌کالا تصریح کرد: این طرح توسط دیجی‌کالا در حال تکمیل شدن است و انشاالله با پیش قدم شدن سایر شرکت‌های تولید کننده همکاری خوبی برای کمک به مردم عزیز کشور حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایت دیجی کالا شرکت طبیعت توزیع روغن روغن جامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود

 اول اردیبهشت ماه، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی توسط هیئت دولت به میزان یک درصد تعیین و از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.  

براین اساس کالاهای مانند گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، کنجاله سویا، جو، حبوبات، گوشت قرمز و گوشت مرغ مشمول این مصوبه هستند. نکته قابل توجه در این میان حذف کالای چای از این لیست است.  

در این راستا کارشناسان صنعت چای کشور با انتقاد از این تصمیم دولت، حذف چای از لیست مذکور و افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده آن به ۱۰ درصد را تصمیمی نادرست خواندند.  

یکی از فعالان صنعت چای گفت: افزایش ارزش افزوده چای منجر به افزایش نرخ تمام شده آن و در نهایت رشد قیمت برای مصرف کننده نهایی می شود.  

 طاهری اضافه کرد: علاوه بر این شاهد گسترش قاچاق این کالا به کشور خواهیم بود و حضور تجار رسمی در صحنه واردات چای کمرنگ می شود.  

این فعال صنعت چای با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مصرف چای کشور وارداتی است، تاکید کرد که افزایش هریک از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تمام شده، سبب افزایش فشار مضاعف بر مصرف کننده نهایی می شود.  

او ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته نیز تغییر نرخ تخصیص ارز از تالار اول به تالار دوم منجر به افزایش قیمت چای شد، رشد مجدد قیمت برای بازار مشکلات زیادی را به وجود می آورد.   

این فعال بخش خصوصی با اشاره به محدودیت های وارد شده به  صنعت چای در یکسال و نیم گذشته، گفت:  مواردی چون توقف ثبت سفارش و عدم تخصیص ارز در سال گذشته مشکلات زیادی را به وجود آورد اما تلاش های تجار و فعالان صنف باعث شد که بازار دچار بحران نشود به همین جهت درخواست ما از دولت این است که در مصوبه اخیر خود بازنگری کرده تا آرامش نسبی بازار چای که با تلاشی فوق العاده، ایجاد شده دچار خدشه نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا