Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروزی از برگزاری آخرین دعای «کمیل» سال ۹۹ به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در جوار گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، گفت: ویژه برنامه قرائت دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال، به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه قرار است امشب 28 اسفند و مصادف با آخرین پنجشنبه سال و به همت این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

وی بیان کرد: برنامه روحبخش «کمیل» با حضور بچه های مسجد و شهروندان جهرمی درجوار گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

بهروزی با اشاره به اینکه این برنامه با یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم صورت می گیرد، عنوان کرد: قرائت دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال 99 با نوای «ابوالفضل قناعت پیشه» ذاکر و مداح اهلبیت (ع) انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در این برنامه معنوی حضور پیدا کنند.

 

وی اظهار کرد: این کانون فرهنگی و هنری هر سال و در ابتدای سال، برنامه تحویل سال نو را در جوار گلزار شهدای دفاع مقدس برگزار می کند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال 99 به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس جهرم کانون های فرهنگی هنری مساجد دعای کمیل کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری آخرین پنجشنبه سال گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جشنواره بزرگ بیدمشک ارومیه  از پنجم فروردین  در محوطه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

 

این جشنواره که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برنامه‌ریزی شده و به میزبانی این سازمان ترتیب یافته است   با هدف برندسازی شهری محصولات فرعی بیدمشک شامل نقل و عرق این گیاه معطر و دارویی برگزار می‌شود.

برپایی غرفه‌های متنوع با موضوعات گردشگری، فرهنگی و هنری همچنین توجه ویژه به آئین عرق‌کشی بیدمشک از جمله تدارکات دیده شده به مناسبت این جشنواره است که شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و به صورت زنده شاهد عرق‌کشی بیدمشک باشند.

تمام غرفه‌های این جشنواره به صورت رایگان و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین به بانوان فعال محلات فرهنگسراهای شهر اختصاص یافته است.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، نقاشی چهره کودکان، عکاسی با تم بیدمشک، مدیحه‌سرایی، مسابقه ارومیه‌شناسی، برنامه‌های فولکلوریک و آشیق‌خوانی، ایستگاه صلواتی و معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی و ارومیه از دیگر مواردی بود که در روز اول این جشنواره به آن توجه شده بود.

اختتامیه جشنواره بیدمشک ارومیه امشب به صورت ویژه هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه