Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان دو تیم مس و آلومینیوم پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این پیروزی را به آلومینیوم، کادر فنی و سایر عوامل این تیم تبریک می‌گویم. اصلاً از عملکرد تیم راضی نیستم. این مسابقه جزو معدود دیدارهای ما بود که از مدار برنامه خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی هم می‌کردیم. هنوز 120 دقیقه فشار مقابل سپاهان در تیم مشهود بود و دست‌مان خالی بود، اما این دلیل نمی‌شود. روزی که خوب باشیم می‌گوییم خوب هستیم، اما روزی که بد باشیم، جریمه‌اش این است که تنبیه شویم و دیداری که می‌توانستیم برنده باشیم، از دست دادیم.

وی با بیان اینکه تیمی که در دقیقه یک گل می‌خورد، تحت فشار روانی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: آلومینیوم پس از گل کاملاً عقب‌نشینی کرد و با سیستم 1-4-5 باز می‌کرد. آنها با 9 نفر نزدیک دروازه خود به‌صورت فشرده دفاع می‌کردند و در اینگونه بازی‌ها، موقعیت‌های کمی نصیب حریف می‌شود. ما چهار، پنج فرصت گلزنی داشتیم که دقت لازم را در ضربات نداشتیم. قرار نیست زمانی که یک تیم با اکثر نفرات از گل خود محافظت می‌کند، شما موقعیت‌های زیادی داشته باشید. چند توپ را در آستانه دروازه با تعلل بی‌جا از دست دادیم یا در ضربه آخر بد بودیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اشتباه دروازه‌بان تیمش بیان کرد: نوشی صوفیانی دروازه‌بان بسیار خوبی است و بازی‌های بسیار خوبی برای ما داشته است. اجتناب‌ناپذیر است که این اشتباه یک جایی صورت بگیرد. پس از آن کلی تلاش کردیم این اشتباه را برگردانیم و گل بزنیم، اما روز خوب ما نبود. با وجود اینکه در 90 درصد بازی‌ها 3 تا 6 مصدوم داشتیم، هیچ‌وقت تیم را اینقدر از لحاظ بدنی، خسته ندیده بودم که معلوم بود اثر جام حذفی با ماست.

ربیعی با انتقاد از قضاوت محمدرضا تارخ خاطرنشان کرد: من خیلی کاری به داوری ندارم و می‌گویم اجتناب‌ناپذیر است. دو سوال برای من ایجاد می‌شود. حرکت عقیل کعبی مقابل سپاهان، از نظر داور نقض قانون بود و ما را در دقیقه 112 ده نفره کرد. داور کارت زرد دوم را او نشان داد و کعبی از زمین اخراج شد. بازیکن ما حرکت درستی نکرد و از کوره در رفت. ما آن بازی 10 نفره شدیم و کعبی محروم شد. امروز سه، چهار حالت مانند همان صحنه برای حریف پیش آمد. قانون بر اساس سلیقه داوران اجرا می‌شود؟

وی با اشاره به برخورد توپ به دست مدافع آلومینیوم که بیرون از محوطه جریمه تشخیص داده شد، گفت: زمانی که حریف فشرده دفاع می‌کند و موقعیت کمی نصیب تیمی می‌شود، چگونه این هند پنالتی محرز را برای ما نمی‌گیرند. در 18 دیدار لیگ برتر و یک بازی جام حذفی، یک پنالتی برای مس گرفته نشده که بازی در این شرایط سخت می‌شود. توجیهی برای شکست نداریم و از آن مربیان نیستم که پس از شکست از داور انتقاد کنم. پس از دیدار با سپاهان صحبت نکردم و الان هم می‌خواستم صحبت نکنم. می‌گفتم اشتباه داوری پیش می‌آید و داور اشتباه کرده است.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه انتقاداتش از داور مسابقه اظهار داشت: در وقت تلف شده هم بازی خیلی توقف داشت. داور تنها 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، اما در دیدارهایی که نصف این هم وقت تلف نمی‌شود، پنج یا شش دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کنند. کلاً ایرادی ندارد و دست داور هم درد نکند. از داوران خواهش می‌کنم با نزدیکی به صحنه‌ها و تمرکز کافی بدانند هر تصمیم آنها می‌تواند سرنوشت یک بازی و یک تیم را تعیین کند. شاید نیاز است خیلی از داوری گله کنیم تا با دقت، سعه صدر و حساسیت بیشتری برای تیم ما سوت بزنند.

ربیعی با بیان اینکه هواداران مس، پس از دیدار با سپاهان از او انتقاد کردند که چرا درباره داوری صحبت نکرده است، تصریح کرد: می‌خواهیم بگوییم داوری مجزای کار است و ما کار خودمان را می‌کنیم. نمی‌دانم باید درباره داور صحبت کنم یا خیر، اما تصمیمات او مستقیماً در بازی تاثیرگذار بود. کعبی از بچه‌های خوب ماست که محروم شد. من به او حق می‌دهم. ما کعبی، نورمحمدی و اسلامی‌خواه را نداشتیم و امروز کلاً 18،17 بازیکن بودیم. این توجیه شکست نیست و منتقدان بعداً نگویند ربیعی زمانی که باخته، از داوری حرف می‌زند.

وی با بیان مجدد اینکه نمی‌خواست درباره داوری صحبت کند، گفت: اینقدر از من خواستند دو جمله بگویم که گفتم. امروز روز خوب ما نبود و تیم اراک بیشتر زحمت کشید. آنها از گل خود دفاع کردند و پیروز شدند. این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم و باید نقاط ضعف خود را تقویت کنیم. تیم ما روند خوبی داشته و دارد و این شکست، چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. تیم می‌تواند روز بد هم داشته باشد.

منصوریان: مدیران مس الگو هستند

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک در خانه مس رفسنجان گفت: به بازیکنان و مردم خوب اراک تبریک می‌گویم. به شکلی بازی کردیم که تیم مس رو به بازی مستقیم بیاید. شاید خیلی فوق ستاره نداشته باشیم، اما در آینده ستاره خواهند شد. کل تیم فوق ستاره بودند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد و باعث شد از آن شرایط روحی - روانی خارج شویم. با تغییر سیستم و دوندگی بازیکنان توپ را بیشتر به حریف دادیم و توانستیم فضاها را بگیریم.

وی در مورد اینکه در ابتدای بازی سه موقعیت داشتند، اما پس از آن رو به بازی بسته آوردند، گفت: خودتان می‌گویید تا دقیقه 6 سه موقعیت داشتیم. اگر آقایی به جای روی پا زدن با بغل پا می‌زد، توپ می‌توانست تبدیل به گل شود. اگر هر کدام از موقعیت‌ها گل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. علاقه نداشتیم پس از گل چیز خاصی نشان دهیم، چون شب عید به نتیجه فکر می‌کردیم. دنبال این نبودیم مس از بازی همیشگی‌اش خارج شود و رو به بازی مستقیم بیاورد. روی هوا با بازیکنانی که در اختیار داشتیم، مسلط بودیم. با وجود اینکه مس با مستقیم بازی می‌کرد، موقعیت تک به تک آنها ندادیم. معمولا وقتی گل نزنی تنبیه می‌شوی، اما خدا به ما و دل جوان‌ها نگاه کرد و گل نخوردیم.

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با قضاوت داور خاطرنشان کرد: ما مربیان لب خط هر چیزی هستیم، بعد از بازی تمام می‌شود و دیگر نمی‌توانیم داوری را نقد کنیم. در دو سه سال، اخیر همه بازی‌ها را نبردم، همه را نباختم یا همه را مساوی نکردم. من هر سه نتیجه را داشته‌ام و با این شرایط به داوران احترام گذاشته‌ام. به علی علیزاده که آن بالا نشسته بود به شوخی گفتم سه، چهار کیلو پسته‌ای که داده‌ای را بیاور، اما داور به من کارت زرد داد. آقای طارق، داور بازی به همراه تیم داوری او فوق‌العاده بودند. کمک داور سمت من هم خوب بود. ما زیاد سر و صدایی نداشتیم و اگر سر و صدایی بود، طبیعی بود، چون با سه امتیاز می‌خواستیم از زمین خارج شویم.

منصوریان ادامه داد: باز هم می‌گویم تا داوران پول حرفه‌ای نگیرند، نباید انتظاری داشته باشیم. داوری شغل دوم آنها است. با داوران قرارداد یک میلیاردی ببندید و بعد از آن درباره اشتباهاتشان حرف بزنید. داور 10،20 میلیون بگیرد و فحش بخورد، کاری درست نمی‌شود. در فضای مجازی هم خیلی با تربیت نیستیم که منطقی برخورد شود. باید 16 تیم لیگ برتری را مجاب کنند تا 500 میلیون بدهند تا داوران حرفه‌ای قضاوت کنند. علیرضا فغانی که یکی از بهترین داوران چهل سال اخیر بوده، کارمند شهرداری است.

وی درباره وقت تلف کردن برخی از بازیکنانش در جریان بازی گفت: بازی در چمن مصنوعی خیلی سخت است. با گلر تیمم دعوا کردم و گفتم توپ را از کنار نیاورد و از جلوی دروازه بازی را شروع کند. این را هم بگویم علیزاده دوست خوب من است. اصالت پدری من دامغان و خودمان شهر پسته هستیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چقدر با تیمش آشنایی پیدا کرده است، گفت: من در تیم جدیدم فعلا همه را رامتین، پورحمیدی و سینگ صدا می‌کنم.

منصوریان در خصوص عملکرد مس رفسنجان یادآور شد: دو بازی با این تیم انجام دادم. یک بازی با تراکتور و دیگری با آلومینیوم. با تراکتور برای مالکیت توپ آمده بودیم و آن بازی خوش شانس بودیم و یک بر صفر بردیم. در بازی امروز هر لحظه امکان داشت توپ وارد دروازه ما شود. بازیکنان تیم آلومینیوم امروز جانفشانی کردند. روزی که با تراکتور بازی با مس را بردیم، اینجا نشستم و گفتم دست به ربیعی نزنید. مدیرعامل و هیئت مدیره مس را نمی‌شناسم، آنها شب تولد ربیعی دو ساله با او تمدید کردند. آنها الگوی مدیرانی هستند که احساس ترس کرده و پشت سرمربی پنهان می‌شوند و چوب لای چرخ می‌‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: مس مزد زحماتش را بعد از بازی با تراکتور گرفت که پشت ربیعی ایستاد. مدیران مس فوتبالی هستند که شب تولد ربیعی قراردادش را تمدید می‌کنند، اگر فوتبالی نبودند پشت سرمربی پنهان می‌شدند. به مدیران مس تبریک می‌گویم و طی صحبتی که با ربیعی داشتم قرار است چمن طبیعی فراهم شود. ربیعی این بار برای ما سنگ تمام گذاشت و در هتل اتاقش را به من داد. قرار بود در بازی برگشت میهمان نوازی کنیم، اما به آلومینیوم آمدم تا دوبار اینجا بیایم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تبریک می گویم مس رفسنجان مدیران مس برای ما بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرویز امجدی با بیان این خبر افزود: کشت عدس در منطقه مرگور و در روستای سه گرگان به صورت الگویی و کشت انتظاری و در راستای اهداف طرح جهش تولید در دیم زار‌ها با دستگاه کشت مستقیم و بدون عملیات خاکورزی و با رقم جدید ورزقان برای نخستین بار به جایگزینی از ارقام محلی انجام گرفته است.   وی ادامه داد: به منظور مقایسه کشت انتظاری با کشت بهاره رقم ورزقان به صورت بهاره و کشت مستقیم در روستای موانا منطقه سیلوانا نیز کشت شده است.   وی هدف از اجرای این طرح را علاوه بر مقایسه کشت انتظاری و بهاره، ترویج کشت پائیزه، تغییر تاریخ کاشت و استفاده بهینه از نزولات آسمانی و استفاده از مزایای کشت مستقیم و کاهش تردد ماشین آلات در مزرعه عنوان کرد.    امجدی افزود: با توجه به اینکه حبوبات از خانواده لگومینوز است تناوب بسیار خوبی برای غلات پائیزه به شمار می‌رود و به لحاظ اصلاح و تثبیت خاک و کاهش جمعیت علف‌های هرز و آفات در مزرعه، توسعه کشت آن‌ها جزو برنامه‌های الویت دار زراعت شهرستان و در راستای سیاست‌های تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی می‌باشد.   گفتنی است نتایج اجرای طرح در اختیار بهره برداران منطقه قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه