Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:32:35 GMT

ترافیک در جاده‌های خراسان شمالی روان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۱۹۲

ترافیک در جاده‌های خراسان شمالی روان است

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رانندگان عبوری از محور بجنورد-جنگل گلستان هم با ترافیک روان روبه رو هستند. 

وی افزود: انجام سفر، زمینه ساز انتقال ویروس کرونا است از این رو انتظار می رود مردم در این زمینه همراه باشند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: توصیه ما به مردم این است که با توجه به شیوع کرونا، به مسافرت نروند و در خانه بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم درباره اجرای طرح نوروزی پلیس گفت: طرح نوروزی پلیس راه از امروز آغاز شده است و در این طرح ۴۵ تیم پلیس راه و ۱۱ تیم پلیس راهور برای تامین ایمنی جاده ها مشارکت دارند.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در طرح نوروزی پلیس، ۶ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی پلیس مشارکت دارند و ۲۰۰ گروه گشت پیاده، موتوری و خودرویی فعال هستند.

وی با بیان اینکه شمار فوتی ها در تصادفات نوروز ۹۹ نسبت به سال ماقبل ۴۰ درصد کاهش داشته است افزود: در طرح نوروز ۹۹، ۶ نفر در تصادفات این استان جان باخته اند که این رقم در نوروز ۹۸، ۱۰ نفر بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شمار مجروحان تصادفات در نوروز ۹۹ نسبت به طرح نوروزی سال ماقبل ۷۲ درصد کاهش داشته است.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد. 

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا مسافرت فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا بجنورد ویروس کرونا پلیس راهور ناجا مسافرت خراسان شمالی بهداشت و سلامت اخبار کنکور خراسان شمالی طرح نوروزی طرح نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و عادی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در کلیه مسیرهای استان از جمله جاده چالوس روان بوده و رویداد ترافیکی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: تمام مسیرها‌ و جاده‌های استان البرز از جمله جاده چالوس باز بوده و تردد در آن عادی گزارش شده است.

وی افزود: بررسی دوربین‌های نظارت ‌تصویری مستقر در راه‌های البرز نشان می‌دهد بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان قطع شده و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و هیچ مسیری بسته نیست.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تنها در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین در محدوده مهرویلا با کندی تردد مواجه هستیم و از مردم درخواست می‌شود قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز با اعلام اینکه تمام مسیرهای استان باز است نسبت به تردد موتورسیکلت در جاده چالوس هشدار داد.

وی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل تردد موتورسیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد .

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج ـ چالوس جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت