Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@04:56:44 GMT

اکبر ایمانی تنها دو دقیقه زمان برای اخراج می خواست!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۲۱۱

سروش رفیعی با حرکاتی که در میانه میدان داشت در عرض دو دقیقه باعث اخراج هافبک میانی تراکتوری ها از زمین شد

به گزارش طرفداری، در حالی که اکبر ایمانی را همیشه به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی لیگ برتر می شناسیم، در دیدار امروز تراکتوری ها با سپاهان، او نه تنها نتوانست کاری از پیش ببرد که حتی بیشتر از سی دقیقه تراکتوری ها را 10 نفره نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانی که دقیقه به دقیقه عصبی تر از قبل بازی می کرد در دقیقه 58 بازی با یک خطا سروش رفیعی را زمین گیر کرد و همین خطا در فاصله ای نزدیک با داور باعث شد تا پیام حیدری با کارت زرد او را جریمه کند اما اکبر از این کارت زرد هرگز عبرت نگرفت و تنهادو دقیقه بعد با یک خطای دیگر باز هم روی سروش رفیعی دومین کارت زرد را گرفت و از بازی اخراج شد.

ایمانی در دومین خطای خود مرتکب اشتباهی شد که می توانست هرگز آن را انجام ندهد. خطایی بدون دلیل آن هم غیرورزشی، ضربه به صورت رفیعی که او را برای دقایقی به بیرون از زمین فرستاد اما موجبات اخراج هافبک تراکتوری ها را فراهم آورد و در نهایت این بازیکن با کم کردن یک بازیکن از تراکتور در میانه میدان از زمین بیرون رفت.  

 

اخبار داغ 

سعید آذری در گفتگو با طرفداری: ما چرا اعتراض کنیم؟ تابع فدراسیون و AFC هستیم فقط پول نقد امین قاسمی نژاد را استقلالی می کند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تراکتوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم تایید کرد که ایوان اندیکا پس از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی مقابل اودینزه به بیمارستان منتقل شده است.

در بیانیه باشگاه رم آمده است: "پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم."

اندیکا پس از دقیقه 70 بازی امشب از ناحیه قفسه سینه احساس درد داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد تا فوری تیم پزشکی رم برای مداوای او وارد زمین شود.

وضعیت این بازیکن بلافاصله توسط کادر پزشکی در زمین بررسی شد و سپس با برانکارد بیرون رفت. او در واکنش به تشویق تماشاگران بازی انگشت شصت دستش را بالا برد تا نشان دهد که حالش خوب است.

سپس داور با مربیان هر دو تیم گفتگو کرد و تصمیم گرفت تا این بازی به تعویق بیفتد. فعلا مشخص نیست حدود 18 دقیقه زمان باقی‌مانده این بازی چه زمانی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)
  • سروش رفیعی: به دور از حواشی و بهانه‌جویی برای موفقیت تلاش می‌کنیم + عکس