Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:25:48 GMT

بهورز چهارمحال و بختیاری به جمع شهدای سلامت پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۸۳۴۸

بهورز چهارمحال و بختیاری به جمع شهدای سلامت پیوست

سید راشد جزایری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید خداداد بابامیری ۲۹ سال در عرصه بهداشت استان خدمت کرد و پس از آنکه سالها در مناطق دوردست و محروم شهرستان لردگان به مردم خدمات‌رسانی می‌کرد، در چند سال اخیر در خانه بهداشت روستای ساطع به عنوان بهورز فعالیت داشت.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت این بهورز فداکار، به اهمیت و نقش بهورزان در جبهه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بهورزان در سطح یک مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و از تمامی تلاش‌ها و خدماتی که در این دوران سخت متحمل شده‌اند قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیش از این زنده‌یاد دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و فلوشیب الکتروفیزیولوژی بالینی قلب، پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن و علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهید چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهید چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا شهید چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، پس از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت پیش از توزیع، کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرایند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به‌طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری