Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در این طرح که برنامه ای جامع و کامل است تکلیف همه دستگاه‌ها مشخص شده و بر اساس آن به نیازهای حاشیه شهر مشهد پرداخته می‌شود.

وی افزود: در نشست فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران، که در خصوص حاشیه‌نشینی شهر مشهد و با حضور وزرای مربوطه و دیگر اعضای ملی و استانی در تهران برگزار شد، طی برنامه ای ۲ ساله ۴۰ هزار میلیارد ریال برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد اختصاص یافت که عملیات اجرایی پروژه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با اشاره به برخی از اقدامات مدیریتی چند ماهه اخیر در استان، اظهار داشت: طرح بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی با اجماعی که با همت همه مدیران استانی صورت گرفت در ادامه روند خود بعد از چند دهه در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید که منافع آن متوجه همه مردم خواهد شد.

معتمدیان گفت: در حاشیه شهر مشهد نیز علی‌رغم همه اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته، به دلیل گستردگی مشکلات روند کارها با کندی پیش می‌رفت، لذا نیاز بود تا توجهات ملی به این حوزه معطوف شود و بر این اساس بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مدیران مربوطه، برنامه ای اجرایی در این خصوص تدوین شد تا سیاست‌گذاری لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با تاکید بر مسوولیت دستگاه‌های حاکمیتی در راستای رسیدگی به مناطق محروم از جمله حاشیه شهر مشهد، تاکید کرد: باید نگاه به حاشیه شهر را تغییر داده و به مردم حاشیه شهر هویت بدهیم.

حدود یک سوم از جمعیت ۳.۵ میلیون نفری مشهد در ۶۶ پهنه حاشیه این کلانشهر سکونت دارند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان مشهد استانداری خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان اقشار حاشیه اخبار کنکور حاشیه شهر مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد