Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت الله رحیمی با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر وی‌سی در استان فارس راه‌اندازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سرویس سیاسی شیرازه، عنایت‌الله رحیمی در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی فارس و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خردادماه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه مطالب خوب و ارزشمندی در این جلسه مطرح شد و اگر کنترل پروژه به موقع انجام شود به بسیاری از مطالبات استان پاسخ داده خواهد شد، گفت: وزیر ارتباطات در این سفر به پیگیری و بررسی مصوبات سفر دور گذشته خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد این پروژه ها اجرایی شده اند، افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفت حدود 90درصد از روستاهای فارس تخت پوشش اینترنت قرار گرفتند.   رحیمی با بیان اینکه بخشی از محورهای مواصلاتی استان دچار مشکل ارتباطی بودند، اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شد بخش عمده‌ی این جاده‌های مواصلاتی تحت پوشش شبکه اینترنتی قرار گرفت.   استاندار فارس از دستور صدور راه‌اندازی سایت 5G در حرم مطهر احمدبن موسی(ع)، مجموعه جهانی تخت جمشید، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و باغ ارم توسط وزیر ارتباطات خبر داد و اعلام کرد: ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در فراشبند، معدن کوه سورمه، نیروگاه بوانات و ایزدخواست نیز در این سفر مطرح شد و مورد موافقت وزیر قرار گرفت.   نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با تاکید براینکه فضاهای اینترنتی می‌توانند تحول سریع اقتصادی را ایجاد کنند، گفت: در این سفر همچنین دستور  تسریع بسترسازی زیرساخت ارتباطی در پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سال آینده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده است.   رحیمی با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر  در استان فارس راه‌اندازی شود.   وی همچنین اظهار کرد: نیازمند توجه ویژه وزارت ارتباطات به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پارک علم و فناوری استان هستیم.   استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه کارخانجات صنایع الکترونیک و آی تی ام سی آمادگی ارائه خدمات فنی به مخابرات و وزارت ارتباطات و اپراتورها را دارند، تصریح کرد: این امر می‌تواند زمینه اشتغال مناسبی برای جوانان در این حوزه ایجاد کند.   رحیمی در پایان به پوشش ارتباطی نا مناسب برخی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: پوشش ارتباطی شهرستان‌های فراشبند، قیروکارزین، بوانات، اقلید، کامفیروز مرودشت و آباده طشک مورد درخواست است که امید است در قالب همین جلسات کنترل پروژه مورد بررسی قرار گیرد و منجر به حصول نتیجه شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد : ۱۶ بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه دارای آزمایشگاه پیشرفته و مجهز برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی برای بیماران و مراجعین هستند.

دکتر اسعد فتحی پور گفت: مجموعا ۲۷۵ نفر از همکاران علوم آزمایشگاهی دانشگاه در بخش‌های مراکز درمانی تابعه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهند.

 وی با اشاره به پذیرش بیش از یک میلیون نسخه در این آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و هشتصد هزار تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بیماران و مراجعین به انجام رسیده است.

کلیه آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و اماده ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی به بیماران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان