Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ۲۸ اسفند نخستین جشنواره تجلیل از زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان، رئیس اداره کار تعاون و رفاه و نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۸ اسفند نخستین جشنواره تجلیل از زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان، رئیس اداره کار تعاون و رفاه و نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، با اشاره به رویکرد جدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد در خصوص فعالیت های کارآفرینی، گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها همواره با خلق ایده های عالی گام های بلندی را در راستای ترویج فرهنگ کار، تلاش و ایجاد کسب و کارهای خانگی برداشته است.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال های آینده در اختتامیه جشنواره تجلیل از زنان کارآفرین برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، بتوانیم شاهد حضور شرکت کنندگانی از سایر روستاهای جنوب کرمان باشیم و از آنها تجلیل کنیم.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کانون فرهنگی هنری فاطمه ها، عنوان کرد: بسیار خرسندیم که کانون فرهنگی هنری فاطمه ها توانسته با اعتماد سازی زمینه حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه را فراهم کند و قطعا حضور نهادهای خیر همچون بنیاد نیکوکاری رایحه، موجب چشمگیر تر شدن فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی کانون های مساجد جنوب کرمان می شود.

 

 

 تجلیلاز ۱۳ بانوی کارآفرین روستای دهکهان با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه  

 


«فرزاد میرشکاری» در این مراسم، گفت: امروز از ۱۳ بانوی برتر کار آفرین که در احیای فرهنگ پخت نان محلی کرسوکی نقش داشته و زمینه اشتغال دائم خود و چند نفر دیگر را فراهم کرده اند، تجلیل شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۷۰۰ نان محلی کرسوکی توسط این زنان تولید می شود که به وسیله پیک های نان بر درب منازل مشتریان تحویل می شوند.


وی ضمن تشکر از بنیاد نیکوکاری رایحه، ابراز کرد: این جشنواره با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.


میرشکاری اظهار کرد: بخش قابل توجهی از فعالیت ها و برنامه های کانون فاطمه ها با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه انجام می شود و امروز نیز با حمایت این بنیاد به هر یک از این بانوان یک تنور گِلی و کارت هدیه به ارزش ۲۰۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ادامه داد: به زودی با اعطای تسهیلات از سوی بنیاد نیکوکاری رایحه به تولیدکنندگان نان محلی در روستای دهکهان، تعداد افراد تولید کننده و میزان تولید نان محلی ۲ برابر می شود.

 


وی در خاتمه تصریح کرد: با حمایت های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت بنیاد نیکوکاری رایحه در سال های نه چندان دور این امکان به وجود می آید که با توسعه صنعت تولید نان محلی، برای بیش از ۱۰۰ نفر از زنان روستای دهکهان اشتغال پایدار با درآمد مناسب فراهم شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها زنان کارآفرین اشتغال و کارآفرینی کارآفرینی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها زنان کارآفرین رئیس اداره جنوب کرمان برگزار شد نان محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در ششمین جشنواره خدمت کریمانه در روستای علی آباد بخش شمیل که با حضور سه خانواده شهید مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: جوانان قرآنی منشاء خیر و برکت هستند و امروز ما در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و دشمن برای جنگ با قرآن آمده است.

دبیر ششمین جشنواره خدمت کریمانه گفت: این جشنواره با هدف ترویج و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام، کشف استعداد‌های قرآنی در منطقه و فراهم کردن شرایط مناسب یادگیری و حفظ قرآن کریم برگزار شد.

محمد ترابی افزود: بخش مسابقه قرآن و اذان با حضور بیش از ۱۱۰ قاری نوجوان دختر و پسر و بخش مسابقه شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام نیز با تعداد۱۷۰ تن به مدت یک هفته در این مسجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان در رشته‌های صوت، ترتیل، حفظ، اذان و شناخت سیره کریم اهل بیت علیه السلام جوایر نفیسی اهدا شد.

در پایان این مراسم از سه خانواده شهید مدافع حرم، خانواده شهید سالاری، شهید تختی نژاد و شهید زارعی قدردانی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود