Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش در دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: این پیروزی را به تیم آلومینیوم تبریک عرض می‌کنم. در رابطه با بازی باید بگویم که اصلاً از عملکرد تیم راضی نیستم به دلیل این که جزو معدود بازی‌های این فصل‌مان بود که از مدار برنامه خارج شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما این موضوع را پیش‌بینی می‌کردیم چون فشار بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل سپاهان هنوز باقی مانده بود. روزی که خوب باشیم، می‌گوئیم خوب هستیم و روزی که بد باشیم، می‌گوئیم بد بودیم. در دقیقه یک یا دو بود که گل خوردیم و از نظر روانی تحت فشار قرار گرفتیم. آلومینیوم پس از این گل عقب نشست و در نیمه دوم با ۹ نفر دفاع می‌کردند، در این طور بازی‌های موقعیت کم گیر آدم می‌آید. ما چند موقعیت را در دهانه دروازه از دست دادیم.

وی درباره اشتباه نوشی سوفیانی دروازه بان تیمش گفت: او بازی‌های خوبی انجام داده و اشتباهش اجتناب ناپذیر بود و نتوانستیم این اشتباه را جبران کنیم. ما هیچ‌وقت حتی زمانی که مصدومان زیادی داشتیم، این‌قدر خسته نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص داوری گفت: من معمولاً درباره داوری صحبت نمی‌کنم ولی دو سوال دارم. در دقیقه ۱۱۲ بازی با سپاهان، حرکت عقیل کعبی نقض قانون قلمداد شد و داور کارت زرد دوم به کعبی داد. پیرو این کار بازیکن ما از کوره در رفت و کار درستی انجام نداد. به دنبال آن تصمیم داور هم آن بازی را ۱۰ نفره شدیم و هم بازیکن‌مان محروم شد ولی آن صحنه چندین بار در این بازی تکرار شد اما هیچ تصمیمی گرفته نشد. می‌خواهم بدانم که آیا اجرای قانون سلیقه داوران است؟

از داروی گلایه مندیم

ربیعی ادامه داد: سوال دومم هم این است که زمانی که تیم حریف فشرده بازی می‌کند، چطور خطای هند پنالتی را برای ما نمی‌گیرند؟ ما در ۱۹ مسابقه یک پنالتی نداشتیم. همچنین داور برای این دیدار که توقف زیادی داشت ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. داوران باید بدانند که تصمیمات‌شان سرنوشت یک بازی و تیم را تغییر می‌دهد. شاید نیاز باشد که از داوری گلایه کنیم تا در بازی‌های تیم‌مان با دقت بیش‌تری قضاوت کنند. پس از بازی با سپاهان پیام‌های زیادی دریافت کردم که چرا راجع به داوری حرف نمی‌زنم و الان نمی‌دانم باید چه کار کنم.

وی بیان کرد: امروز کلاً ۱۷ تا ۱۸ نفر در اختیار داشتیم ولی این توجیه شکست نیست. من باز هم نمی‌خواستم راجع به داوری صحبت کنم و چون از من خواستند، راجع به آن صحبت کردم. تیم آلومینیوم بهتر از ما عمل کرد و توانست از گلش دفاع کند و به پیروزی برسد اما این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص عملکرد خوب تیمش پس از هفته هشتم نیز گفت: من با این مطلب موافق نیستم. من معتقدم تیم روند خوبش را قبل از هفته هشتم طی می‌کرد و در هفته ششم و هفتم پیروز شدیم و در هفته چهارم عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشتیم. در بازی‌های دیگر هم عملکرد خوبی داشتیم و مقابل تیم‌های پرمهره نمایش خوبی داشتیم.

ربیعی گفت: شما بیایید نتایج هفته‌های اول تا پنجم تیم‌های تازه لیگ برتری شده را در سال‌های اخیر بررسی کنید، نتایج برای این تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی اجتناب ناپذیر است. به نظر من مس رفسنجان را باید کلی دید، یعنی این تیم به عنوان تیم تازه لیگ برتری با هدف این که در لیگ برتر بماند، رتبه تک رقمی دارد. اغلب تیم‌های تازه لیگ برتری برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و تنها استثنا پارس جنوبی بود ولی من تلاش می‌کنم که مس رفسنجان به ثبات برسد.

وی بیان کرد: بازی مقابل آلومینیوم تبعات بازی جام حذفی مقابل سپاهان بود که یک بازی سخت و ۱۲۰ دقیقه‌ای داشتیم. تمرین در چمن مصنوعی باعث می‌شود که نتوان ریکاوری خوبی داشته باشیم. امیدوارم در رفسنجان شاهد یک چمن طبیعی باشیم.

توافق ضمنی با «انصاری»

سرمربی مس رفسنجان درباره تلاش این باشگاه برای جذب محمد انصاری توضیح داد: ما دو روز پیش متوجه شدیم که انصاری قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و دیروز از پرسپولیس جدا شد. دو، سه تیم خواهان او هستند، من به باشگاه گفتم که اگر او فسخ قراردادش را گرفته با این بازیکن وارد مذاکره شوید که این مذاکره به صورت تلفنی انجام شود. پس از این مذاکره تلفنی، انصاری صبح به رفسنجان آمد و الان که با شما صحبت می‌کنم هنوز نگفت که با این بازیکن به توافق رسیدند یا نه.

وی بیان کرد: من تشخیص دادم که در پست دفاع چپ نیاز به تقویت داریم. همان طور که در پست دفاع راست هم با حسن جعفری به توافق رسیدیم. او به دلیل این که مصدومیت داشت، از اول و دوم فروردین‌ماه به ما اضافه می‌شود. به هر حال دو بازیکن با تجربه به وزن و شخصیت تیم اضافه می‌کند.

وی گفت: محمد انصاری هم بازیکن باشخصیت و باادبی است که سوابق بین‌المللی دارد. قبل از بازی به من گفتند که توافقات ضمنی شده ولی قرار است الان به من خبر نهایی را بدهند. چون روز آخر نقل و انتقالات است از باشگاه تشکر می‌کنم که با ضرب‌الاجل عمل کردند. ما سعی می‌کنیم که قسمتی از برنامه دو سال آینده را از الان شروع کنیم.

کد خبر 5172872

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ربیعی فوتبال تيم مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک شیراز چهارشنبه سوري مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب‌وجوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود، از بازیکنان تیم خودم بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم و من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا راجع‌به بهبود عملکرد شاگردان خود در نیمه‌دوم نسبت به نیمه‌اول خاطرنشان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند؛ شهریار مغانلو دو گل به ثمر رساند.

ژوزه مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران تصریح کرد: عاشق اتمسفر و جو ورزشگاه ملوان هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم و جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم چرا که زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد و بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

وی درباره کارت‌زرد رامین رضائیان و محرومیت احتمالی وی در بازی با پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم، همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد، شاید به‌دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

کد خبر 746716

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است